به گزارش دوشنبه ایرنا، شیخ احمد عالی زاده درکارگاه آموزشی مهدویت درقشم افزود: مردم دراین دوره از انتخابات هم نباید نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشند.
امام‌ جمعه اهل ‌سنت شهرک توحید بندرعباس ادامه داد: یکی از وقایع و رخدادهای مهم کشور و میهن اسلامی ما انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است لذا ملت باید هوشیار باشند و به احدی اجازه ندهند به وحدت، انسجام و همدلی حاکم بر این جامعه خدشه ای وارد کند.
شیخ عالی زاده با بیان اینکه ملت فهیم ایران تحت تاثیر تبلیغات مسموم دشمن قرار نخواهد گرفت گفت: استکبار می خواهد با ایجاد نفاق، تفرقه و شکاف میان اقشار ملت های جهان بالاخص ایران عزیز مانع رسیدن مردم به آرمان هایشان شود.
وی تصریح کرد بطورقطع مردم ما با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو و با انتخاب اصلح همچنان اقتدار ملی خود را حفظ خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی خواهند زد که می خواهند اراده ملت ها را در تعیین سرنوشتان سست کنند.
وی خاطرنشان کرد:همانگونه که مردم خود را باور دارند نامزدهای انتخاباتی نیزمی بایست این مردم نجیب وکم توقع را بطورکامل باور داشته باشند و پس از رسیدن به قدرت که توسط رای ملت تعیین می‌شود؛ بدون در نظر گرفتن قومیت و مذاهب آنان بیش از پیش در خدمت آحاد مردم باشند.
امام ‌جمعه شهرک توحید بندرعباس یاد آور شد: ملت ایران ملت واحده و با خداست، ملتی که واحده و با خدا باشد به لطف پروردگار عالم هیچ آسیب و گزندی به آن نمی‌رسد.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.