به گزارش ایرنا، هادی مقیمی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر اردکان افزود: توسعه درگرو امنیت و امنیت در گرو مشارکت پایدار است که جمعیت هلال‌احمر در بسترسازی تأمین امنیت پایدار جامعه نقش بسزایی دارد.
وی یاداور شد: با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرستان اردکان، انتظار می رود خیران اردکانی با مساعدت به دولت در ساخت و تجهیز پایگاه‌های امداد جاده‌ای مشارکت داشته باشند.
فرماندار اردکان بیان کرد: در طرح ملی دادرس 700 دانش‌آموز اردکانی با کمک‌های اولیه آشنا شدند و 450 خانوار اردکانی از طرح خادم بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: بیش از 900 نفر عضو جمعیت هلال‌احمر شهرستان اردکان هستند که 70 نفر از آن‌ها امدادگر و 70 نفر در بخش جوانان جمعیت مشغول فعالیت هستند.
فرماندار اردکان در این جلسه به عضویت سازمان داوطلبان هلال‌احمر درآمد.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ خبرنگار:مژگان دشتی**
***
امام جمعه مهریز شرکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز یکشنبه در دیدار جمعی از سپاهیان و بسیجیان ناحیه مقاومت مهریز افزود: شرکت در انتخابات تعیین کننده سرنوشت ایران است.
وی ادامه داد: همه مردم و مسئولان باید با وحدت کلمه و همدلی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در پای صندوق های اخذ رای در 29 اردیبهشت ماه حاضر شوند.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: چشم جهانیان و دنیای استکباری به انتخابات کشور ما دوخته شده باید برای خنثی کردن توطئه های دشمنا همه یکپارچه در آن مشارکت کنیم.
امام جمعه مهریز گفت: استکبار جهانی در جبهه و دوران دفاع مقدس بخاطر رشادت های رزمندگان نتوانست کاری از پیش ببرد و بعد از شکست در عرصه نظامی وارد فاز تهدید نرم شده، بنابراین باید مردم و مسئولان مواظب توطئه های کفر جهانی و حامیان آنها باشند.
وی، سپاه و نیروهای بسیجی را بازوی پر توان ولایت ذکر کرد و برتداوم ولایتمداری ، دشمن شناسی و مقابله با اهداف فرهنگی کفر جهانی تاکید کرد .
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7541/ 6014/ خبرنگار: ندا سبحان زاده**انتشار : کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.