به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی اکبر سلیمانی افزود: امام جمعه شهر آوج اخیرا در مصاحبه با خبرگزاری فارس مطالب کذب وخلاف واقع و به دور از اخلاق اسلامی با این مضمون که فرمانداری آوج مبالغی را به عنوان وام بلاعوض دراختیار دهیاران قرارداده تا آنها در قبال آن نسبت به تبلیغات به نفع کاندیدایی به خصوصی اقدام نمایند را مطرح نموده و نظیرچنین مطالبی را نیز در نمازجمعه پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری نیز بازگو نموده است که بنده این خبر را تکذیب و برای طرح کنندگان این مسائل و رسانه ای که باید هدایتگر مردم به سمت صداقت درگفتار و رعایت اخلاق باشند اظهار تاسف می کنم.
سلیمانی خاطرنشان کرد: اگراعطای وام بلاعوض به دهیاران درخصوص فرمانداری هایی که از نظرمالی متمکن هستند گفته میشد شاید قابل باور می بود ولی درشهرستانی که از نظرامکانات مالی در تنگنا و محدودیت به سرمی برد این موضوع کاملا مضحک وبه دور از واقعیت است.
این مسئول گفت: پیگیری اتهامات وارده را ازطریق مراجع قانونی درجهت روشن شدن اذهان عمومی واحقاق حق دهیاران شهرستان وظیفه و حق قانونی خود می دانم .
فرماندار آوج ادامه گفت: متاسفانه اظهارات بی اساس و غیرواقع در برهه کنونی جز آب به آسیاب دشمن ریختن و تشویش اذهان عمومی و ایجاد انشقاق در بین مردم ثمره ای ندارد.
سلیمانی ادامه داد: متاسفانه امام جمعه آوج در تمامی انتخابات ها با وجود اینکه درجایگاه امامت جمعه به عنوان محور وحدت بین مردم، بی طرفی کامل را حتی شده به ظاهر باید رعایت کند ولی متاسفانه علنا خود و اطرافیان در جهت حمایت از کاندیداهای خاص بسیج می شوند و ستاد نماز جمعه و اطراف و اکناف مصلی نمازجمعه را در اختیار نامزدهای مورد حمایت قرار می دهند و در سخنرانی ها نیز از طریق تریبون عمومی برخلاف موازین اسلامی و مقررات حاکم بر کشور در جهت یاس و ناامیدی مردم سخن می گویند.
وی اظهار کرد: دهیاران خدوم و پرتلاش شهرستان آوج بدون هیچ چشم داشتی و فارغ ازهرسلیقه و گرایشی در جهت آبادانی روستاها و برای رضایت مردم قدم برداشته اند واگربنده می توانستم زحمات و خدمات این قشر خدوم و بی ادعا را جبران نمایم جای دوری هم نمی رفت اما اکنون که از طرف امام جمعه آوج مورد اتهام واهی قرارگرفته اندخود را درقبال پیگیری موضوع ازطریق مراجع ذیصلاح وبرخورد با منتشرکنندگان این اظهارات خود را صاحب حق می دانم.
سلیمانی اظهار داشت: برای خبرگزاری فارس نیز متاسفم که اخبار بی پایه و اساسی را که مطابق سلیقه سیاسی خود می باشد به سرعت منتشر می کند ولی از انتشار گزارش و اخبار خدمات و تلاشهای صادقانه و خالصانه دولتمردان درگوشه و کنارکشورعزیزمان به سادگی عبورمی کند.
وی ادامه داد: خدماتی مانند گازرسانی به شهرستان محرومی چون آوج ، تقویت امنیت،راهسازی، تامین آب آشامیدنی و شرب،بهسازی روستاها دراین دولت به سرانجام رسید که اگر اخلاق رسانه ای وانصاف رعایت می شد شاهد انتشاراخبار روحیه بخش و امیدوارکننده آنها به شکل مناسب از سوی این خبرگزاری می بودیم.
فرماندارآوج تصریح کرد: بنده بارها به امام جمعه آوج وهمه مسئولان توصیه برادرانه داشته ام که درانتخابات ها بی طرفی کامل خود را حفظ و خود را قیم مردم ندانند زیرا مردم شهرستان آوج پایبندی و وفاداری خود را به نظام وانقلاب بارها با حضور به موقع در صحنه های حساس کشورهمچون انتخابات ها وراهپیمایی ها به منصه ظهور رسانده واثبات کرده اند، بنابراین تشویش اذهان عمومی و بیان مطالب کذب تاثیری در روحیه آنها نداشته و به لطف خداوند متعال با حضورگسترده مردم،شاهد انتخاباتی قانونمند، پرشورو نشاط خواهیم بود که باعث عصبانیت دشمنان نظام جمهوری اسلامی وخشنودی دل دوستان نظام و مقام معظم رهبری خواهد شد.
وی در پایان گفت: از مردم ولایتمدار وانقلابی شهرستان آوج دعوت می کنیم تا با حضور حداکثری و پرشور در انتخابات 29 اسفندماه، باردیگر عزت و اقتدار برای میهن و یاس و ناامیدی و خواری را برای دشمنان انقلاب ونظام به ارمغان بیاورند.
شهرستان آوج به مرکزیت آوج در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.