به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از معاونان لشکر10 سیدالشهدا (ع) افزود: امروز که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، وزارت خزانه‌داری آمریکا به اتاق جنگ اقتصادی با نظام اسلامی تبدیل‌شده باید با اصلاح ضعف‌های مدیریتی و بهبود ساختارها، خود را در برابر این هجمه‌ها مقاوم کنیم .
وی ادامه داد: اقدامات سپاه در زمینه اجرایی کردن اصول اقتصاد مقاومتی، نمونه‌ی موفق این مقاوم‌سازی است.
امام جمعه کرج با اشاره به موقعیت استراتژیک استان البرز نسبت به سایر استان‌های کشور، گفت:
آمادگی کامل نیروهای عملیاتی باید در هر زمان و مکان و به‌طور پیوسته و دائم وجود داشته باشد.
وی بیان داشت: موقعیت اثرگذار استان البرز و جایگاه آن به‌عنوان نیروی معین پایتخت، نیاز به این آمادگی در نیروهای استان را، بیش‌ازپیش نمایان می‌کند.
حسینی همدانی خاطرنشان کرد: امروز، دشمن نهاد خانواده را به‌عنوان یکی از اهداف اصلی خود موردتوجه و هجوم قرار داده است و این بنیان در معرض آسیب است.
وی گفت: تقویت بنیه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و بصیرتی خانواده‌های کارکنان، موجب مصونیت بیشتر آنان در مقابل تهدیدات فکری و عقیدتی است و باید با برنامه‌ریزی مناسب، در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
وی یادآورشد: با توجه به محدودیت فرصت‌ها و منابع موجود، برنامه‌ ریزی دقیق برای بهره‌گیری حداکثری از داشته‌ها و اولویت‌بخشی به برنامه‌ها، شرط پیشبرد و موفقیت در کار است.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به ساختار عملیاتی لشکر10 سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت یک مجموعه‌ی عملیاتی قرار گرفتن افراد در یک تراز عملیاتی است که نیازمند تقویت توانمندی‌های آنان در حوزه‌های مختلف و آمادگی‌های جسمانی، روحی، آموزشی و مهارتی به‌منظور واکنش سریع در مواقع لزوم است.
وی افزود: نظام اسلامی، در طول عمر چهل‌ساله خود و از بدو پیروزی انقلاب، دائماً در حال مبارزه و مقابله با هجمه‌های دشمنان بوده و نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این میدان، نقشی اساسی و ریشه‌ای است.
وی یادآور شد: منحصر نشدن سپاه در یک بعد نظامی و فعالیت‌های مقتدرانه و علمی آن در زمینه‌های سازندگی، اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی و اجتماعی مانند رسیدگی به معضل حاشیه‌نشینی، از ویژگی‌های پسندیده و مطلوب سپاه است که جای تقدیر و تشکر دارد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.