به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان بیان کرد: ایجاد اغتشاش ها نشان می دهد که دشمنان، بدخواهان و کسانی که منافع خود را با قدرت گرفتن ایران در خطر می بینند، همواره منتظر فرصتی برای ضربه زدن به کشور هستند.
وی با محکوم کردن رویدادهای اخیر افزود: توطئه گران بدانند که مردم، مسئولان، نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و بسیجیان جان بر کف همواره هوشیار بوده و آنها را ناکام خواهند گذاشت.
امام جمعه اردستان تصریح کرد: قوه قضائیه باید به سرعت و قدرت با کسانی که موجب شهادت پنج نفر از جوانان عزیز نیروی انتظامی و بسیج شدند، برخورد کرده و مسببان این جنایت هولناک را به سزای اعمالشان برسانند تا درس عبرتی برای دیگران شود.
او در ادامه به دیدار مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب اشاره و بر توجه به آن بیانات از سوی مردم و مسئولان تاکید کرد.
حجت الاسلام دهشیری گفت: انقلاب اسلامی موجب سربلندی، کرامت، اقتدار و پیشرفت مردم شده و پوینده به پیش می رود که علت آن حضور و علاقه مندی مردم به رغم وجود انتقادها از مسئولان است.
وی اضافه کرد: خطرهایی مانند اشرافی گری، تبعیض، تجمل گرایی، بی عدالتی و نگاه به خارج انقلاب را تهدید می کند که مسئولان باید مراقب باشند و با اعتماد به جوانان و به کار گیری آنها از توان بالای موجود در کشور بهره ببرند.
امام جمعه اردستان در ادامه با خانواده های جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج ابراز همدردی کرد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.