به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به دیدار جمعی از مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب افزود: امروز دوست و دشمن به پیشرفت های ملت ایران اعتراف دارند ولی متاسفانه به فرموده رهبرمعظم انقلاب در پیاده کردن عدالت اجتماعی درجامعه عقب هستیم.
به گفته وی در راستای توزیع اعتبارات وعدالت اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی انجام شده است.
خطیب نمازجمعه بروجرد اظهار کرد: ملت ایران ازمسئولان انتظار دارند تا به مقوله عدالت اجتماعی در مناطق محروم بیشتر شود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان ارتجاع یعنی برگشت به عقب، سست و متوقف شدن انقلاب به دلیل اشرافی گری و ثروت اندوزی مسئولان است که این موضوع زنگ خطر جدی برای انقلاب محسوب می شود.
وی ادامه داد: ملت ایران انقلاب کردند تا مسئولان ساده زیست باشند و محرومان و مستضعفان جامعه را درک کنند.
امام جمعه بروجرد گفت: یکی از نتایج ضد ارزش ارتجاع و اشرافی گری مسئولان بی توجهی به فقرا و محرومان جامعه است زیرا این محرومان و مستضعفان جامعه بودند که از انقلاب دفاع کرده و باعث پیروزی نظام شدند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی تاکید کرد: ملت ایران 39 سال پیش انقلاب کرد تا از زیر یوغ استکبار جهانی بیرون بیاید.

*** علل سقوط هواپیما تهران - یاسوج باید بررسی شود
امام جمعه بروجرد گفت: علل سقوط هواپیما تهران - یاسوج و جان باختن 66 تن از هموطنان ایرانی دراین حادثه باید بررسی شود و شفاف به مردم توضیح داده شود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: دولت و مجلس با بررسی کارشناسانه عوامل مقصر در سقوط هواپیما را شناسایی و برای حل مشکل فکر اساسی کنند.
وی اظهار کرد: تلاش ایثارگرانه نیروهای امدادی، تکاوران ارتش، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کوهنوردان برای پیدا کردن اجساد و انتقال انها به پایین قله دنا بسیارستودنی است.

***اخلال گران نظم عمومی در خیابان پاسداران تهران باید به سزای اعمال خود برسند
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: در حادثه خیابان پاسداران تهران سه تن از نیروهای خدوم انتظامی و یک تن از بسیجیان به شهادت رسیدند و رعب و وحشت بسیاری در منطقه ایجاد شده است که مردم انتظار دارند تا مسئولان در مقام عمل با سرعت به این پرونده رسیدگی کنند و عاملان این نا آرامی را به سزای عمل خود برسانند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: ایران اسلامی منطقه نا امن خاورمیانه را از دست داعش و تروریست ها آزاد کرده است بعد یک عده ازاذل و اوباش برای نظام عربده کشی می کنند.
وی اظهار کرد: حلم و خویشتن داری نیروی انتظامی قابل ستایش است ولی کاسه صبرمردم لبریز شده و خواستار برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی در کشور هستند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.