به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه قشم تصریح کرد: مانور عظیم حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن، لبیک به ندای رهبری و تجلی وحدت ملت بود.
وی افزود: ایستادگی و مقاومت مردم بر اصول و انقلاب از مهمترین پیام های حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.
امام جمعه قشم فساد ستیزی، اجرای عدالت اجتماعی، مبارزه با تبعیض و نابرابری و ارائه خدمت بی منت از سوی مسئولین به مردم را از دیگر پیام های حضور تماشایی ملت در این راهپیمایی عنوان داشت.
حجت الاسلام جوکار برگزاری جشن های مردمی دهه فجر در مدارس شهرستان توسط خود مردم را نشان از مردمی بودن انقلاب و پشتوانه مردمی آن دانسته و اضافه کرد: ملت ایران در اصول و انقلاب خود با احدی تعارف ندارند.
وی ادامه داد: هرکس بخواهد به اصول اسلامی حمله کند، حرف های انحرافی بزند و یا در مسیر تضعیف نظام و ارکان آن حرکت کند با جواب قاطع مردم مواجه خواهد شد و راهپیمایی 22 بهمن نمونه ای از این پاسخ ها بود.
وی سالروز قیام مردم تبریز (29 بهمن) را گرامی داشت و با اشاره به نام گذاری یکم اسفندماه به نام روز روحانیت و دفاع مقدس، گفت: بالاترین آمار شهدای دفاع مقدس مربوط به قشر روحانیت است که 6 برابر سایر اقشار جامعه است.
امام جمعه قشم اظهار داشت: روحانیت همواره پیش قراول قیام ها و مبارزه با باطل بوده و اگر در این قشر برخی زندگی اشرافی داشته و رعایت حال مردم را نمی کنند نباید آن را به تمام روحانیون تعمیم داد.
حجت الاسلام همچنین ایام فاطمیه را تسلیت گفت و تصریح کرد: باید برای تعظیم و بزرگداشت ایام فاطمیه حرکت های مردمی بیشتر شود و مردم برای پر کردن خلاء های موجود شخصا به صحنه بیایند.
7500/2094
خبرنگار:حسین آزاد منجیری**انتشار:هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.