اقشار مختلف مردم، نهادها و سازمان ها در آستانه ورود به دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن اعلام کردند تا شور و شعور اوایل انقلاب را بار دیگر زنده کنند.
اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی لاهیجان، شهرداری لاهیجان ، سپاه پاسداران، تبلیغات اسلامی و دیگر ادارات و نهادها با صدور اطلاعیه های جداگانه ای، مردم را دعوت به شرکت و شورآفرینی در راهپیمایی 22 بهمن کردند.
علاوه بر جامعه ورزشی این شهرستان، اسکندر بلوکی دونده ناصرکیاده ای بمناسبت پیروزی انقلاب اسلامی روز شنبه 21 بهمن ماه از گلزارشهدای رشت تا حرم آستانه اشرفیه را دوید.
شهردار لاهیجان نیز در پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
مسعود کاظمی گفته است: در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن تجدید عهد و پیمان با حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهیدان گرانقدر و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، بار دیگر برای خلق حماسه ای بزرگ به میدان خواهیم آمد و به فرموده مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه 22 بهمن امسال از آن 22 بهمن های تماشایی خواهد بود را به جهانیان نشان خواهیم داد.
مردم همیشه بیدار و با بصیرت کشورمان با عشق به ایران اسلامی در این راهپیمایی نشان خواهند داد که با وحدت بی نظیر خود همچون همیشه در صحنه هستند و تبلیغات دشمنان این مرز و بوم نمی تواند آنان را از آرمان های انقلاب اسلامی دور کند.
خیابان های شهر لاهیجان در 22 بهمن امسال مانند سال های قبل شاهد حضور پر شور اقشار مختلف مردم بار دیگر تماشایی خواهد بود.
همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ضمن دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر لاهیجان، حضور در این راهپیمایی را اعلام تا وفاداری خود را به آرمان‌های امام و پشتیبانی ‌از ولایت فقیه را بیان کنند.
فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان نیز از مردم فهیم و ولایتمدار استان گیلان به ویژه شهرستان لاهیجان برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرده است.
خبرنگار:فرهادنظرپور**انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.