آرش لهونی روز شنبه به ایرنا افزود: این پروژه ها شامل گازرسانی، آبرسانی، برقرسانی، عمران شهری و روستایی، کشاورزی، بهداشتی و ورزشی و همچنین پنج ایستگاه فرستنده دیجیتال است.

**دشمنان از روحیه خانواده های شهدا در هراس هستند
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده شهدا سمبل مقاومت و فداکاری هستند و دشمنان از روحیه فداکاری آنها در هراس هستند.
سردارناصر باباخانی در دیدار مسئولان شهرستان جوانرود با خانواده های شهیدان صالح شعری و حسین محمدی افزود: شهیدان صالح شعری وحسین محمدی جانشان را تقدیم کردند تا اسلام و انقلاب زنده و امنیت پایدار برای کشور استمرار داشته باشد.
وی اظهارداشت: این از افتخارات شهدا و رزمندگان ماست که هر وقت نیاز بوده و باشد با اخلاص وارد عمل شده اند.
فرماندار جوانرود نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان، مردم را به حضور پرشور و حماسی در راهیپمایی 22 بهمن فرا خواند.
آرش لهونی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.

**دعوت امام جمعه و فرماندار جوانرود از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
ماموستا ملا احمد فخری و آرش لهونی در بیانیه ای مشترک اقشار مختلف مردم را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
در این بیانیه آمده است: 22 بهمن همواره تجلّی گاه یکپارچگی و خروش و شکوه مردم متعهد ایران اسلامی است و حضور گروه ها و گرایش های مختلف سیاسی و تمام اقشارمردم در این راهپیمائی نشانه وفاداری آنها به آرمان های انقلاب اسلامی است.
این بیانیه می افزاید: امروز بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی هستیم لذا از همه اقشار مختلف مردم دعوت می شود با حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه به دنیا نشان دهند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.