به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا بیست و دوم بهمن ماه سال 57، یادآور روزهایی است که امت غیور ایران اسلامی با دستان خالی ولی با دل هایی سرشار از عشق و ایمان به آرمان ها و ارزش های دینی و اسلامی، در مقابل طاغوتیان ایستادند و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوردند.
حامد شیخ وردی پور از ورزشکاران آستارا روز 22 بهمن ماه را نماد وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی خواند و گفت: مردم ایران اسلامی با وجود تمام مشکلات، برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده و وفاداری خود را ثابت کرده اند.
وی افزود: تاثیر حضور ورزشکاران به عنوان الگوهای برتر بین جوانان بر هیچ کس پوشیده نیست و این حضور در 22 بهمن پرشورتر از هر زمانی خواهد بود.
بابک زینالی از هنرمندان آستارا نیز حضور در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه مهم و حیاتی برای تمام هنرمندان ذکر کرد و ادامه داد: هر چند در سال‌های پیروزی انقلاب و در حرکات مردمی حضور نداشته‌ایم، ولی از زمانی که راه رفتن را آموخته‌ایم همراه با والدین خود در راهپیمایی‌ها شرکت کرده ایم.
وی اضافه کرد: امسال باید حضور گسترده و پرشوری در راهپیمایی داشته باشیم و به بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی ثابت کنیم که همواره پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
رضا کامران از بازاریان آستارا نیز گفت: بازاریان در حمایت از انقلاب و در راستای مبارزه با رژیم پهلوی به روش های مختلف و با جان و مال در خدمت امام (ره) و انقلاب بودند.
وی افزود: حضور ما در این راهپیمایی باعث ناامیدی دشمنان و مایه امیدواری دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود و حضور گسترده مردم ولایتمدار ایران، بار دیگر ثابت خواهد کرد که مردم از دفاع از آرمان‌های امام و شهدا ، دست نخواهند کشید.
علی علی نیا از معلمان شهرستان آستارا نیز بیان کرد: 22 بهمن 57 روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان و روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی استقلال و آزادی است.
وی افزود: مردم عزیز، آگاه، با بصیرت و همیشه در صحنه برای بیعت با ولی فقیه و صیانت و حفاظت از دستاوردهای این انقلاب، در راهپیمایی شرکت می کنند و تیری بر چشم دشمنان این انقلاب خواهند زد.
راهپیمایی 22 بهمن با شرکت مردم و مسئولان شهرستان آستارا راس ساعت 10 صبح در شهر آستارا از مقابل سپاه تا مصلی و در شهر لوندویل از مقابل بخشداری تا مدرسه فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
خبرنگار:یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.