سید دانیال محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور در روزهای اخیر شرایط حساسی را سپری کرده و دشمنان به برخی از این حوادث نظر داشته و به فکر بهره برداری از رویدادها هستند، می طلبد راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشور و گسترده تر از سال های قبل برگزار شود.
وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی گفت: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و با ادامه راه شهیدان و امام راحل و پیروی از منویات رهبری به دشمنان اجازه دخالت در امور کشور را نمی دهند لذا راهپیمایی امسال گسترده تر از پیش برگزار می شود.
وی ادامه داد: دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب به عنوان یک تکلیف است و ملت بزرگ ایران و مردم سیستان و بلوچستان با باور به آنها از دستاوردهای ارزشمند اسلام و کشور صیانت و پاسداری می کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بصیرت، آگاهی و هوشیاری مردم استان و قرار گرفتن آنان در کنار ملت بزرگ ایران در حمایت از مسئولان یک دلگرمی بزرگ برای دولت است زیرا مردم این نقطه از ایران اسلامی با ویژگی وفاداری، مرزداری، شجاعت و روحیه انقلابی همواره برای عزت و سربلندی کشور تلاش کرده اند و همچنان بر حفظ هدف خود ثابت قدم هستند.
محبی گفت: مردم سیستان و بلوچستان با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی باری دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار می زنند و اقتدار و عظمت ایران را به دنیا نشان خواهند داد.
به گفته عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فردا /یکشنبه/ در افزون بر 120 نقطه شهری و روستایی این استان برگزار می شود.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.