به گزارش ایرنا، مراد یگانه شامگاه یکشنبه در آیین جشن بزرگ انقلاب در شهر سرابله اظهار کرد: ایران اسلامی بواسطه پشتوانه مردمی ، استقلال و آزادی که پس از انقلاب شکوهمند سال 57 به دست آورده امروز پس از چهار دهه در اوج عزت و سربلندی در همه زمینه ها قرار دارد تا جاییکه انقلاب اسلامی الگویی مناسب برای ملت های آزادیخواه و استقلال طلب شده است.
وی افزود: علیرغم دسیسه ها و مخالفت های گوناگون دشمنان با ملت و نظام بیدار ایران اسلامی بالاترین رشد علمی در بین کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی اختصاص یافته و این جایگاه مدیون استقلال و تلاش های جوانان این مرز و بوم است و این مسیر با تدبیر و درایت دولت و سایر ارکان نظام به جدیت در حال رشد ، تعالی و رسیدن به قله های افتخار است.
فرماندار چرداول تاکید کرد: جامعه ما نیازمند شادابی ، نشاط و ارتقای امید و بالندگی است و سیاست دولت دکتر روحانی نیز تحقق این شعار بوده که افق روشنی در آینده کشور برای ملت ایران ترسیم شده است.
یگانه تاکید کرد: باید با حفظ ارزش های اسلامی شور و نشاط اجتماعی را در بین مردم باید زنده نگه داریم و دولت در راستای این مهم و اعتماد مردمی به انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن گام های بزرگی برداشته و حضور جوانان در بطن جامعه و سپردن امورات اصلی به آنان از اهداف دولت است.
وی جشن انقلاب را نگین برنامه های نشاط آور در جامعه دانست و گفت: برگزاری این آیین ها و سپردن این برنامه به دست مردم و اجرای مراسمات سنتی، همایش ها و جشنواره ها باعث نشاط و امید در بین مردم می شود.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرتابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر امسال 46 طرح اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی در شهرستان چرداول با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.