حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: حضور حماسی ملت بزرگ ایران به دنیا نشان می دهد که مردم همچنان با اتحاد در صحنه حضور دارند و ایادی کفر و استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
وی ادامه داد: سردمداران آمریکا آرزوی شکست ملت ایران را با خود به گور می برند زیرا خداوند پشتیبان این مردم است.
وی اضافه کرد: عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی ایران بوده است و همه ما باید در راستای تحقق کامل همه شعارهای انقلاب تلاش کنیم ولی مسئولان در این خصوص وظایف بیشتری بر عهده دارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مسئولان باید به موضوع ایجاد عدالت اجتماعی توجه جدی نشان دهند و عمل کننده به آن باشند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: همانطورکه رهبر معظم انقلاب فرمودند حذف فساد در جامعه و حفظ بیت المال از جمله مصادیق عدالت اجتماعی است زیرا فساد همانند اژدهای هفت سر است که باید از بین برود.
وی افزود: تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص بر عهده مسئولان قوای سه گانه و نمایندگان مجلس است تا با تصویب و اجرای قوانین، راه های گریز مفسدان را ببندند و عدالت اجتماعی را در جامعه رواج دهند.
** اقتدار و استقلال ملت ایران دستاورد مهم انقلاب اسلامی است
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: دستاوردهای این انقلاب را نسل جوان ما بدانند و متوجه شوند که یکی از شعارهای محوری ما در ایام انقلاب مسئله استقلال و اقتدار بود و امروز این دستاورد مهم انقلاب ماست.
حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری افزود: امروز وجود رهبری مقتدر یک نعمت بزرگ و مایه عزت و افتخار ماست که باید برای این نعمت الهی تا آخر عمر سجده شکر به جا بیاوریم.
وی ادامه داد: قدرت نظامی ایران اسلامی دشمنان این نظام مقدس را به هراس انداخته و آنها به هر وسیله ای در صدد ضربه زدن به این قدرت هستند ولی باید بدانند که نمی توانند به آرزوی خود دست یابند.
نماینده مرده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: با وجود تمام تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به این نظام مقدس، جوانان ما جان خود را برای حفظ حریم اهل بیت فدا می کنند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن امسال روز یکشنبه هفته آینده در سراسر آذربایجان غربی برگزار می شود.
امسال سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
8135/2093
خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.