به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر افزود: دشمن با توسعه فضای مجازی سعی در تخریب باور و اعتقادات مردم ایران بویژه جوانان را دارد و باید این فضا به نحو مقتضی کنترل شود.
وی گفت: بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اکنون اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی می باشد و مجاهدت در این مورد همانند مجاهدت برای اصل انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشانه اقتدار نیروهای مسلح دانست و اظهار کرد: این رزمایش موفقیت آمیز برای منطقه خاورمیانه صلح و آرامش و برای دشمنان انقلاب اسلامی بازدارندگی را به ارمغان داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: دهه فجر بهترین زمان برای بیان عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
خطیب جمعه مشگین شهر با دعوت از اهالی برای شرکت گسترده در برنامه های دهه فجر بویژه راهپیمایی 22 بهمن، خواستار بیان جنایت ها و خیانت های رژیم پهلوی به مردم شد.
امام جمعه مشگین شهر اساسی ترین نیاز کشور در شرایط فعلی را وحدت و همدلی مردم و مسئولان با در نظر گرفتن مصالح و منافع عمومی ذکر کرد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7117/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.