به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه شهرکرد افزود: دشمنان نظام از جمله انگلیس با ترفند 'تفرقه بینداز و حکومت کن' بدنبال آن است تا جریان های سیاسی کشور را مقابل یکدیگر قرار دهند و با حمایت برخی از آنها به نظام ضربه بزنند.
وی با تاکید بر هوشمندی مردم در امر انتخابات آتی تصریح کرد: مردم با بصیرت، ترفندهای دشمن را بشناسند
و همواره از فتنه های دشمنان آگاهی داشته باشند تا فتنه در جامعه خنثی شود.
امام جمعه شهرکرد همچنین گفت: منافقان سالهاست که از سرمایه های استکبار ارتزاق می کنند و حمایت می شوند و اینک دشمنان در مقام تطهیر چهره خبیث این گروه برآمده اند.
وی، اعدام اعضای گروهک منافقین را از خدمات بزرگ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: پس از اعدام این افراد نظام نفسی تازه کشید و جلوی فتنه ها را گرفت، اما دشمن بداند چهره این افراد به هیچ عنوان پاک شدنی نیست مگر اینکه توبه کنند و از راه خود بازگردند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: به دلاورمردان ارتش می بالیم، زیرا خدمات زیادی به کشور و نظام کرده اند.
نکونام همچنین به برکات آیین معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: برپایی چنین برنامه های معنوی بی شک جوانان را از توطئه های دشمن مصون می دارد و آنها را در مسیر الهی و درست قرار می دهد.
وی اعلام برائت از دشمنان را از دغدغه های اهل تقوا برشمرد و خاطرنشان کرد: محبت کفار در دل مومنان جایی ندارد و اهل تقوا تا می توانند باید در کوچک کردن دشمن و دوری جستن از آن بکوشند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری دهکردی
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.