به گزارش ایرنا حجت الاسلام قهرمان احمددی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: اعضا پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و رئیس جمهوری آتی نیز باید از شاخصه های انقلابی گری برخوردار باشد.
امام جمعه هریس شاخصه های دولت انقلابی را تعهد به ارزش های انقلابی، کارآمدی، داشتن روحیه جهادی، پرکار و پرنشاط بودن، تحولآفرینی، شایسته سالاری، مردمی و خدمتگزار بودن، قانون گرایی و شجاعت در برابر دشمن عنوان کرد.
حجت الاسلام احمدی به مناسب های هفته از جمله به 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گف: با پیروزی انقلاب و تحول و دگرگونی در بنیادها و معیارهای ارزشی از مسائل مطرح در جامعه و به خصوص نیروهای مسلح این بود که انقلاب اسلامی و حضرت امام(ره) چه دیدگاهی نسبت به ارتش دارد.
وی ادامه داد: در همان دوران حضرت امام (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و توطئه اختلاف افکنی دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد.
امام جمعه هریس ادامه داد: حضرت امام (ره) طی پیامی با قاطعیت تمام ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش فرمان تاریخی و مهمی را صادر کرد.
به گزارش ایرنا و بر اساس اصل 143 قانون اساسی، ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی کشور را بر عهده دارد و بنا به اصل 144 قانون اساسی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید ارتشی مکتبی و مردمی باشد.
7227/518
** خبرنگار محمد طلوعیان ** انتشار دهنده محمد عزیزی راد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.