به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود، به 20 فروردین سالروز قطع روابط سیاسی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام و در راس آن ها آمریکایی ها همیشه به دنبال این بوده اند تا انقلاب از ظرفیت و استعدادهایش به هیچ وجه نتواند استفاده کرده و در مقابل، خود بتوانند با تبلیغات گسترده در جهان یکه تازی کنند.
وی تاکید کرد: ملت ایران به هیچ عنوان جنگجو نبوده است، اما به دولتی که بخواهد کوچک ترین تجاوزی را بر علیه این مردم شهید داده صورت دهد، پاسخی دندان شکن خواهد داد، این شعار نیست بلکه واقعیتی است که اقتدار دفاعی نظام بر آن صحه می گذارد.
اضافه کرد: مذاکره با آمریکا هیچ نفعی برای جمهوری اسلامی نداشته و ندارد، کما این که این مهم نیز در مذاکرات اخیر به وضوح روشن شد و تنها دستاورد مهمی که برای انقلاب حاصل شد این بود که دشمنی آمریکایی ها واضح تر از دوره های گذشته، خود را نشان داد.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در فضای رقابت در انتخابات، از بداخلاقی های سیاسی و شعارهای غیر واقعی دور شوند و از فضای به وجود آمده برای حضور باشکوه مردم در صحنه استفاده کنند، همان حضوری که دشمن همواره از آن ترس دارد و مردم را خارج از رای آوری هرکدام از داوطلبان، پیروز انتخابات خواهد کرد.
قاسمی با اشاره به زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، افزود: مسئولان باید زمینه حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان را در این مراسم معنوی فراهم کنند و در این بین نقش خیران نیز در برگزاری باشکوه آن، غیر قابل انکار است.
امام جمعه بادرود همچنین با اشاره به کمبود تجهیزات و پزشک حاذق در بیمارستان فاطمیه بادرود، خاطر نشان کرد: ظرفیت و استعداد های منطقه به گونه ای است که می توان با کمک گرفتن از آن ها کیفیت بهداشتی و درمانی در بیمارستان فاطمیه بادرود را ارتقاء بخشید و مسئولان باید به این مهم توجه کنند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.