حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر طرفداران انقلاب اسلامی ایران در جهان، از مستضعفان هستند، این ملت ها بعد از سال 57 امیدوار شدند تا بتوانند آنها هم در راستای آزادی خود گام بردارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری شرایط سیاسی منطقه را تبیین کرد و گفت: برکات انقلاب اسلامی تا حد زیادی شامل حال این ملت ها شده است.
حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی مقابله با استکبار را ضرورت انکارناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورهای مظلوم جهان به هیچ عنوان انتظار ندارند ایران با نظام جهانی سلطه آشتی کند.
وی به حضور ایران در خط مقدم محورهای مقاومت اشاره کرد و گفت: دفاع ایران در کشورهای محور مقاومت، در واقع دفاع از ایران در خارج از مرزهای جغرافیایی است، اگر در این موضوع کوتاهی شود فردا باید در داخل شهرهای ایران با تکفیری ها مقابله کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت پاسخ دهی مناسب از جانب ایران به رفتارهای توهین آمیز برخی شخصیت های غربی، گفت: باید در برابر عهدشکنی آمریکا، ایران عملکرد قاطع داشته باشد.
حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به لزوم الگو گرفتن از آموزه های قرآنی، تصریح کرد: خدا در قرآن می فرماید اگر دشمن به خاک شما تجاوز کرد، شما هم متناسب با میزان تجاوز به او پاسخ دهید، یعنی اگر در برابر زورگویی مستکبر، کوتاه بیاییم نشان دهنده ضعف ما خواهد بود.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مسئولان همواره باید متناسب با شان جمهوری اسلامی در قبال دشمن موضع گیری کنند، چرا که ایران یک کشور مقتدر در سطح منطقه و بین الملل است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.