به گزارش ایرنا حجت السلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه سیرجان افزود: تشویق به فتنه همانند فتنه 88 نقشه و کار دشمن است اما باید بدانند که با بصیرت و اتحاد ملت ایران این آرزوی دیرینه آمریکا به گور می رود.
وی تصریح کرد: در انتخابات آینده حضوری گسترده و پرشورخواهیم داشت و در اجرای انتخابات هم عمل به قانون سرلوحه کار برگزارکنندگان است.
امام جمعه سیرجان بیان کرد: امروزه دشمنان ما در مورد توان نظام اسلامی سیاه نمایی می کنند و قدرت ملت ایران را کم جلوه می دهند تا بتوانند قدرت خود را کارآمد نشان دهند در صورتی که اقتدار ما اثبات شده است.
وی افزود: ملت ایران می داند استکبار جهانی و آمریکا بیش از سه دهه گذشته تمام توان خود را برای شکست نظام اسلامی به کار بسته و امروزه جایگاهی از قدرت نزد مردم ایران ندارند و هرچه می گویند سیاه نمایی برای دلخوشی خود دارند.
وی با تبریک سال جدید و تاکید بر اقتصاد مقاومتی گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام شد ولی کافی نبود و نگاه مردم و دولتمردان و سرمایه گذاران به فرمایشات و نظرات رهبری به عنوان یک وظیفه باشد و در اصول اجرایی قرار گیرد تا دشمنان ملت ما همچنان مایوس و شکست خورده در برابر نظام اسلامی باشند.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: تلاش و جهادی عمل کردن در راستای معیشت مردم و تولید و اشتغال بیشتر شاخصه کارنامه موفق دولتمردان است.
وی تاکید کرد: برنامه ریزی و استفاده از نیروهای انسانی متعهد و متخصص و سرمایه های طبیعی و خدادادی در کشور زمینه را برای این موفقیت ایجاد کرده است و باید عملیاتی شود.
امام جمعه سیرجان گفت: کاندیداهای انتخاباتی توجه به نظم و قانون، پرهیز از بداخلاقی های انتخاباتی و تخریب دیگران، استفاده نکردن از امکانات دولتی و بیت المال و توجه به مصالح و امور مردم را در نظر داشته باشند تا هم رقابت ها براساس تقوا و سلامت باشد و هم پس از پیرزوی هر نامزد وظایف کاری نیز با قانون و تقوا به پیش رود.
وی همچنین با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه گفت: این حمله نشان از کینه این رژیم مستکبر به مسلمانان و مردم منطقه است و آمریکا با ایجاد و پرورش و تجهیز گروه های تروریستی قصد حاکمیت ظالمانه بر مردم منطقه را داشت و امروز همه برنامه ها بی نتیجه مانده است.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: حمله موشکی هرگز اهداف شما را بر نمی گرداند و رسواتر از گذشته نزد مردم جهان هستید و امیدواریم ملت های منطقه به زودی پیروزی نهایی را بر شما داشته باشند.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار: رسول محمدحسنی
7435/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.