به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : جوانان متعهد و متخصص ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت های داخلی و با هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تمامی عرصه ها به ویژه دانش هسته ای به پیشرفت های عظیمی دست یافته و ایران را به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل کرده اند.
وی بیان کرد: پیشرفت های ایران اسلامی همواره موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان قسم خورده نظام بوده است و آنان تلاش دارند که با بهره گیری از تمامی ابزارها ، جلوی این پیشرفت ها سد ایجاد کنند ولی ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر تمامی توطئه های آنان ایستادگی کرده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود : در موضوع مذاکرات هسته ای و برجام ، هدف دشمنان این بوده و هست که ما را از ابزاری که به واسطه آن قدرتمند شده اند دور سازند .
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه گفت : حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه نشان دهنده روحیه وحشیگیری سیاستمنداران آمریکا است و در اصل ترامپ با این موشک ها جنایات آمریکا را تکمیل کرد.
محمودی بیان کرد: حمله موشکی آمریکا به سوریه در شرایطی صورت گرفته که مردم و ارتش سوریه در حال بیرون راندن گروه های تروریستی داعشی از خاک این کشور می باشند.
وی تأکید کرد: داعش دست پرورده آمریکاست و وقتی شکست آن ها را در سوریه و عراق مشاهده کرد مستقیما وارد میدان شد تا از شکست این گروه تروریستی جلوگیری کند.
آمریکا به عنوان ارباب داعش ، زمانی که شکست آن ها مشاهده کرد در عراق و سوریه با شکست مواجه شده است و اربابان امریکایی داعش مجبور شدند به میدان بیایند، ما معتقدیم اگرچه این جنایت تلخ و دردناک است ولی امریکا و داعش بدانند جایی در میان ملت سوریه ندارند و مردم مقاوم سوریه در نهایت به پیروزی خواهند رسید اما از این تریبون اقدام زشت امریکایی ها را محکوم رده و فریاد مرگ بر امریکا سر می دهیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار : سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.