به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: با وجود تمام مشکلات و کاستی‌هایی که نظام دارد، اگر کاری نکرده بود چرا دشمنانش این قدر هزینه می‌کنند و دائم از ایران حرف می‌زنند.
وی بیان داشت: همه هدف آنان ایران اسلامی است زیرا دشمنان می‌دانند در این کشور چه شده است و پیشرفت و فناوری ایران را می‌بینند.
امام جمعه موقت نوشهر یادآور شد: رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا باید بداند که این نظام در زمانی که ضعیف‌تر بود در مقابل شما و شوروی سابق ایستاد چه رسد به الآن که قدرتمند است.
آل حبیب تصریح کرد:‌ اگر مسئولان ما گوش به فرمان رهبر باشند، آسیبی به مملکت نمی‌رسد و به‌ویژه در موضوع اقتصاد که تمرکز عداوت دشمنان نیز بر آن است و شعار امسال نیز اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اعلام شده است، باید بیشتر همت شود.
امام جمعه موقت نوشهر با طرح این پرسش که چرا از قدرت کشور و جوانان به‌خوبی استفاده نمی‌شود بیان کرد : سخن برخی مسئولان مبنی بر تمرد بانک‌ها از پذیرش و اجرای بعضی دستورهای اقتصادی دولت، پذیرفتنی نیست و هیچ حاکم مقتدری نباید چنین حرفی بزند.
امام جمعه موقت نوشهر تاکید کرد: بعد از برجام، تلاش زیادی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی شده است ولی باید پرسید که آیا ورود فست فود و زرق و برق‌های غربی هدف برجام بود؟
آل حبیب ادامه داد: در همین نوشهر خودمان، سرمایه‌گذار داخلی می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند ولی به جای اینکه دستش را بگیرند توی سرش می‌زنند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: برخی از ما اگر بخواهیم پفک بخریم دقت می‌کنیم ولی در رأی دادن این دقت را نداریم.
امام جمعه موقت نوشهر ، رأی دادن را بر اساس خویشاوندی و سفارش دیگران، ناپسند برشمرد و اظهار داشت : به کسی که هیچ چیز از مسائل شهری نمی‌داند نباید رأی داد ولو خویشاوند ما باشد.
آل حبیب تصریح کرد: برای انتخاب افراد صالح باید مطالعه و پرس‌وجو کنیم زیرا در مقابل تبعات دنیوی این رأی مسئولیم و در پیشگاه خداوند نیز باید پاسخگو باشیم.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.