به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی حاجی‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه راه و روش تحقیق و افزایش بصیرت در انتخاب افراد صالح وجود دارد، افزود: باید با بصیرت و از روی آگاهی افرادی را انتخاب کنیم که اهل وعده‌ های دروغ نبوده، بلکه فقط خدمت به خلق را مد نظر داشته باشند.
حجت الاسلام حاجی‌زاده با تاکید بر ضرورت دقت در گزینش آگاهانه و انتخاب افراد صالح، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) همواره تاکید داشتند که مراقبت از نظام و اسلام واجب‌تر از نماز است و اصل این نظام مبتنی بر کلام الله است.
امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه اگر چه هیات نظارت در رابطه با صلاحیت افراد دقت می‌کند، افزود: با وجود شورای محترم نگهبان در بررسی صلاحیت افراد، این خود ما هستیم که شناخت از افراد داریم و باید عملکرد آنها را در موقع انتخاب مد نظر قرار دهیم.
حجت الاسلام حاجی زاده، نعمت امنیت و احساس آرامش حاکم بر کشور در سایه رهبر معظم انقلاب و نیروهای انتظامی و امنیتی را غنیمت بزرگی دانست و گفت: باید قدر امنیت را بدانیم که این امنیت در دو بخش امنیت کشور و امنیت سلامت بدن است.
وی همچنین با اشاره به مناسبت های هفته، یاد و خاطره 12 فروردین سال 1358 روز 'جمهوری اسلامی' را گرامی داشت و افزود: در آن روز مردم با رای 98.2 درصدی به جمهوری اسلامی آری گفتند و بر خلاف تبلیغات ضد اسلامی منافقان و دشمنان انقلاب، با رای خود نظام را تثبیت کردند.
امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه باید مراقب گفته‌های خود باشیم، اظهار کرد: نباید علیه اسلام، شهدا و امام امت حرفی بزنیم و اجازه حرف زدن به دیگران را نیز ندهیم، چرا که به گفته امام راحل، این نظام، جمهوری اسلامی است و شکل مردمی دارد.
حاجی زاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز دشمنان و بدخواهان انقلاب علیه نظام رفتار می کنند ولی به برکت انقلاب اسلامی و با پشتوانه عظیم مردمی در امنیت کامل به سر می‌بریم.
امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به حلول ماه رجب افزود: این ماه از جمله ماه‌های پربرکت، روزه و نیایش است و هر کسی احترام این ماه را نگه دارد در آخرت ندایی خطاب به کسانی که احترام این ماه را نگه داشته‌اند، می رسد.
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.