به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) این شهر افزود: اقتصاد مقاومتی به گفته رهبر معظم انقلاب جنبه دفاع از نظام و دین دارد و در این زمینه نیز مساله اشتغال نوک پیکان دفاع از دین و نظام در موضوع اقتصاد می باشد.
وی گفت: اگر تولید توسعه یابد، اشتغال به کار گرفته شود و جوانان مشغول به کار باشند توطئه های دشمن نقش برآب می شود و انقلاب اسلامی همچنان استمرار دارد و نظام نیز قوی تر و نیرومند تر می شود.
سجادی با ذکر اینکه رهبر فرزانه انقلاب شعار امسال را نیز همچون سال های اخیر بر مبنای اقتصاد اما با محوریت اشتغال و تولید ملی قرار دادند که این امر بیانگر واقعیت های شرایط سخت اقتصادی و معیشتی جامعه است، افزود: طبق گفته صاحب نظران اقتصادی، ایران با توجه به میزان برخورداری از زمینه و منابع غنی برای پیشرفت اقتصادی نیازمند برنامه ریزی و مدیریت درست است.
وی تاکید کرد: اگر کارخانه ها و واحدهای تولیدی کشور مورد توجه و حمایت بیشتر واقع شوند و از تولید داخلی دفاع شود می توان به کاهش بیکاری و افزایش اشتغال و سامان یافتن اقتصاد کشور امیدوار بود.
امام جمعه نایین، با اشاره به اعمال تحریم های جدید از سوی دولت آمریکا علیه چندین شرکت و اشخاص ایرانی در هفته های اخیر، اظهار کرد: مردم ایران هرگز از توطئه های آمریکا در امان نیستند و امروز نیز شاهدیم که با بدعهدی هایی که دارد، تحریمی برداشته نشده و چند تحریم به آن اضافه هم شده است.
سجادی به دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اضافه کرد: باید نگاه راهبردی به انتخابات داشته باشیم چراکه دشمنان به دنبال این هستند که حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند تا بتوانند تهدیدات و چالش های خود را جامه عمل بپوشانند.
وی ادامه داد: اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همانند گذشته با شور و اشتیاق حداکثری در انتخابات حضور خواهند یافت تا دوباره نقشه های شوم دشمنان خنثی شود.
سجادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه نایین، با یادآوری آغاز ماه رجب و تبریک این ماه به دوستداران امیرالمومنین(ع)، امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب، افزود: ماه رجب یکی از چهار ماه حرام و ماه عزت و شرف است و مردم و نسل جوان جامعه باید با برگزاری آیین اعتکاف و آیین های مذهبی از این ماه برای خودسازی و نزدیکی به اهل بیت(ع) استفاده کنند.
ت 7136 خبرنگار : فرزانیان ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.