به گزارش ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به فرا رسیدن روزهای 12 و 13 فروردین و روز طبیعت افزود: همه باید تلاش کنیم طبیعت و محیط زیست را پاکیزه و تمیز نگاه داریم.
به گفته وی، حفظ طبیعت نباید تنها در روز خاصی از سال باشد، بلکه افراد جامعه طبیعت را همانند خانه خود در تمام روزها از هرگونه آلودگی تمیز نگاه دارند.
امام جمعه سروآباد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایمان به خداوند در کنار ایمان به پیامبر (ص)، احادیث و فرموده های آن از ویژگی های بارز یک مسلمان است.
ماموستا سجادی اضافه کرد: مسلمان باید به احادیث پیامبر(ص) ایمان راسخ داشته باشد و هر آنچه که در احادیث نبوی نقل شده را به منزله فرموده خود پیامبر (ص) دانسته و به آن عمل کند.
وی گفت: حدیث پیامبر (ص) در کنار قرآن کریم به عنوان 2 اصل مهم و مرجع دینی است و مسلمانان باید به آنها به عنوان پایه های اصلی ایمان، باور کامل داشته باشند.
وی مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود: آنچه که در این دنیا و جهان آخرت برای انسان باقی می ماند، تنها ایمان به خداوند متعال، کردار و اعمال نیک است که باعث سعادتمندی دنیوی و اخروی می شود.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری غرب سنندج مرکز کردستان واقع شده است.
7354/ 1904
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.