به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته نطنز با بیان اینکه شعار امسال با تلاش و توسعه تولید و حمایت از آن محقق می‌شود، تاکید کرد: باید به گونه‌ ای برنامه ‌ریزی کنیم که صنعت و تولید کشور به رشد و تحولات اساسی رسیده و به خودکفایی بیشتر دست پیدا کنیم.
امام جمعه نطنز اظهار کرد: با توجه به تمام توطئه‌ ها و نقشه‌ های شوم دشمنان، امروز همچنان ایران اسلامی مقتدرانه ایستاده است و مردم نیز پای بند به آرمان ‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با تاکید بر اینکه توطئه‌ های دشمن با عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی خنثی می ‌شود گفت: تلاش برای توسعه تولید و حمایت از صنعت می‌ تواند ما را در رسیدن به اهدافمان یاری دهد و اهداف شوم دشمن را نیز در این زمینه خنثی سازد.
امام جمعه نطنز یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان را نفوذ فرصت ‌طلبان در داخل کشور دانست و افزود: هوشیاری از بصیرت از مهم‌ ترین مسائلی است که باید بیش از هر زمان دیگری در جامعه و در افراد مختلف بسط داده شود.
وی به روز 12 فروردین اشاره کرد و افزود: این روز، روز جمهوری اسلامی است و مهم ترین هدف امامان ما نیز تشکیل حکومت اسلامی و حفظ جامعه اسلامی بوده است و باید خدا را شکر کنیم که این هدف ائمه در زمان فعلی ما به برکت مجاهدت‌ های امام بزرگوار و خون شهیدان عملی شده و جمهوری اسلامی ایران تشکیل و در دوازده فروردین با رای مردم تثبیت شد.
7408/7430 * خبرنگار: ر حمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.