به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: اجرای برنامه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی برای دومین سال پیاپی مورد تاکید مقام معظم رهبر قرار گرفته که در صورت استمرار در پیگیری این رهنمودها، آینده ای بهتر با تکیه بر توانمندی های داخلی در انتظار کشور خواهد بود.
وی بیان کرد: ایران کشوری مملو از امکانات و مواد اولیه است که می توان با استفاده درست از آنها ، علاوه بر تامین کامل نیازهای داخلی درآمدهای زیادی را هم نصیب کشور کرد.
امام جمعه گرگان ادامه داد: مطابق سفارش بزرگان دین، عزت جامعه اسلامی در بی نیازی است که لازم بوده رسیدن به این هدف با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام برقرار در ادامه به فرا رسیدن 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بر همگان ثابت شده که دوراندیشی امام خمینی(ره) در برگزاری همه پرسی در روز 12 فروردین و ثبت آن در تاریخ تا چه اندازه اهمیت داشت.
وی افزود: در آن زمان جریاناتی تلاش می کردند که جمهوری اسلامی نباشد و نام هایی همچون جمهوری ایرانی را مطرح می کردند اما امام راحل بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر تاکید داشتند.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه 12 فروردین ماه یادآور حماسه بزرگ ملت به رهبری امام راحل است، افزود: بعد از دوران طولانی حکومت طاغوت، حاکمیت اسلامی در این کشور بوجود آمد که باید خدا را برای ارزانی این نعمت بزرگ سپاسگزار باشیم.
/1648/3091
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.