به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر افزود: در شرایطی که هر روز بر جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین اضافه می‌شود و مردم جهان شاهد کشتار مردم فلسطین، سوریه و یمن و ویرانی خانه‌ها و آوارگی مردم این کشورها هستند، کشورهای عربی بجای مبارزه با رژیم صهیونیستی و جلوگیری از کشتار مسلمانان، در اجلاس اردن برای ترویج ایران هراسی تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: سران عرب بجای هوشیاری در برابر مستکبران، بر عادی ‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس متمرکز شده اند و برخلاف آیات آسمانی قرآن به آتش اختلاف شیعه و سنی دامن می‌زنند.
خطیب نماز جمعه گناباد ادامه داد: همان‌گونه که حاکمان اردن و عربستان و سایر حکام دست‌ نشانده استکبار در زمان جنگ تحمیلی به اهداف خود در حمایت از صدام نرسیدند، اکنون نیز این ائتلاف عربی و پروژه ایران هراسی در منطقه راه به جایی نمی رسد.
حجت الاسلام صادقی نسب بیان کرد: آمریکا در زمان رژیم پهلوی کاری جز تاراج منابع کشور ما نداشته و امروز نیز با توطئه های مختلف در صدد تاراج دوباره سرمایه های کشورمان است ولی ملت ما اجازه این اقدام را به آمریکاییها نمی دهد.
وی بهره برداری از بیمارستان 320 تختخوابی علامه بهلول گنابادی با اعتباری بیش از 800 میلیارد ریال را به عنوان بزرگترین طرح عمرانی سالهای اخیر در گناباد در نوزدهم فروردین ماه جاری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد.
حجت الاسلام صادقی نسب یادآور شد: این مهم فرصت مغتنمی برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی و تبدیل این منطقه به قطب درمانی در جنوب خراسان رضوی و شهرستانهای مجاور است.
وی با تبریک 13 رجب سالروز ولادت امام علی (ع)، عدالت را از خصوصیات مهم شخصیتی آن حضرت ذکر کرد و گفت: عدالت باید در زندگی فردی و اجتماعی نهادینه شود.
وی همچنین از مسئولان خواست عدالت را اساس خدمات خود قرار دهند و در شرایطی که بسیاری از مردم با تنگناهای اقتصادی مواجه هستند، با استمرار برخورد قاطع با حقوقهای نجومی برای خدمات صادقانه به ملت بکوشند.
2095/507
خبرنگار:علیرضا حسن زاده**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.