به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه که در مسجد مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، افزود: دشمنان برای عقب نگه داشتن مردم ایران از عواملی مانند ترساندن، تبلیغات منفی و نومیدی در رسانه ها و بویژه فضای مجازی و ماهواره ها بهره می برند.
وی با بیان این که ، دشمنی استکبار با ایران و ایرانی ارتباطی به انقلاب و نظام اسلامی ندارد، گفت: آن ها از ایرانی آباد و پیشرفته هراس دارند و به همین خاطر از هرکاری برای ناکامی مردم ایران دریغ نمی کنند.
حجت الاسلام امینی گفت: آن هایی که دل در گرو انقلاب اسلامی و ایران دارند باید مراقبت کنند ، رسانه ها نیز با نشان دادن موفقیت ها، ظرفیت ها و توانمندی ها بذر امید را در جامعه بکارند.
امام جمعه شاهرود با ذکر این که پس از انقلاب اسلامی پیشرفت ها بسیار خوبی بدست آمده است، افزود: اکنون مردم و نظام اسلامی ایران در دنیا عزتمند هستند و اراده سیاسی خود را به جهانیان نشان می دهند که این امر تا پیش از انقلاب اسلامی وجود نداشت.
وی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند ایران و نظام اسلامی را ذلیل نشان دهند، افزود: اگر مردم ایران ذلیل هستند چرا استکبار این همه تبلغیات می کند ؟ این همه تبلیغات منفی که از ناحیه دشمنان می شود نشانگر عزت مردم ایران است .
حجت الاسلام امینی موقعیت ممتاز جغرافیایی کشورمان را یکی دیگر از دلایل چشم دوختن استکبار عنوان کرد و گفت: دشمنان می خواهند از این موقعیت برای اهداف استعماری خود استفاده کرده منابع مسلمانان را غارت کنند.
امام جمعه شاهرود نسل جوان را بزرگترین سرمایه کشور خواند و گفت: بسیاری از پیشرفت های بدست آمده مرهون تلاش جوانان بوده و به همین دلیل دشمن تلاش زیادی می کند تا آن ها نسبت به آینده کشور نومید شوند.
وی نفوذ ایران در منطقه را مدیون راهبرد منطقی نظام اسلامی خواند و گفت: دشمنان از این نفوذ واهمه دارند، چون این نفوذ از راه نظامی بدست نیامده است.
امام جمعه شاهرود از نامه اسماعیل هنیه دبیرکل جنبش حماس به رهبر معظم انقلاب هم یاد کرد و گفت: به گفته آقای هنیه تنها کشوری که مساله قدس را با جدیت دنبال می کند ایران و هم پیمانان آن هستند.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.