حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه این هفته ماکو با اشاره به اینکه باید برخی مسئولان تقوای سیاسی داشته باشند، افزود: امید آفرینی در جامعه باید از اولویت های ما باشد نه اینکه عده ای بخواهند با هجمه هایی عملکرد برخی مسئولان قوا را زیر سوال ببرند.
وی ادامه داد: این گونه رفتارها کار خطرناکی است و موجب مخدوش شدن ذهن جامعه نسبت به مسئولین می شود و این خواسته دشمنان نظام است.
وی با اشاره به اینکه باید دشمنان نظام را به جوانان بشناسانیم، افزود: جوانان باید نسبت به دوست و دشمنان نظام آگاهی داشته باشند و بدانند هدف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی روز دلبستگی مردم به رهبری و شهدا بود، اظهار کرد: این روز تجمع عاشورایی ملت ایران بود که خط بطلانی را بر خواسته های دشمنان کشید و آنها را ناامید ساخت.
امام جمعه ماکو با بیان اینکه کشور ما یک کشور حادثه خیز است، ادامه داد: بحران ها و بلایای طبیعی همچون زلزله در کشور ما بیشتر رخ می دهد و باید مقاوم سازی و بهسازی منازل مسکونی مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام رنجبری افزود: بهتر است در حال حاضر به دنبال مقصر نگردیم و متحدانه با هم در راستای پیشگیری از خسارات احتمالی آینده عمل کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه حرم حضرت فاطمه معصومه (س) قطعه ای از بهشت در کشور ماست، اظهار کرد: باید بدانیم شهر مذهبی قم در صدور انقلاب و اسلام در چندین دهه به صورت بی نظیر عمل کرده است.
وی اضافه کرد: باید از این قبله گاه فرهنگی دلهای عاشقان نهایت بهره را ببریم و راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم.
به گزارش ایرنا ماکو در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.
8135 / 2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.