حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری امروز در خطبه های نماز جمعه تفت به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در بندرعباس اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در پیامی که دادند از مسئولان خواستند تا با تمام امکانات در خدمت نماز باشند که این خواسته بیان کننده لزوم توجه مسئولان به فریضه نماز است.
وی با اشاره به حدیثی از علی(ع ) مبنی بر دست کم نگرفتن، طاعت، معصیت، دعا و بندگان خدا به مسئولان توصیه کرد که هیچ یک از افراد جامعه را دست کم نگیرند و در مواجه با افراد مختلف به شکل یکسان برخورد کنند.
خطیب جمعه تفت با تسلیت ارتحال عالم متفکر آیت الله حائری شیرازی گفت: وی از یاران امام امت بود و قبل از انقلاب او را زندانی کردند و پس از انقلاب امامت جمعه شیراز را عهده دار شد و عضو مجلس خبرگان رهبری بود و شخصیتی اخلاقی، متواضع، استاد ریاضی، مسلط به زبان انگلیسی، اهل اندیشه و تفکر بود.
غفوری در ادامه به مناسبت هفته آینده از جمله سالروز ثبت احوال و پنجم دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثر بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: برخی از حوادث، طبیعی است و البته به فرموده امام حسن عسکری(ع ) هیچ حادثه و بلایی نیست که در آن نعمتی نباشد؛ لازم است برای کاهش بلایای طبیعی کار علمی و اطلاع رسانی به شکل مناسبی انجام شود.
امام جمعه تفت افزود: روز گذشته مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت آراء طرح ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را رد کرد و نقشه های ترامپ را نقش بر آب کرد .
6196/ 2047/ خبرنگار: فلاح ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.