به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: حضور پرشور و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ناامیدی دشمن را به دنبال دارد.
وی تصریح کرد: 22 بهمن متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست و وحدت، یکدلی و انسجام تنها عاملی است که می تواند ما را به پیروزی نهایی برساند.
امام جمعه گناوه افزود: انتظار می رود همه آحاد جامعه برای عزت، سربلندی و قدرت ایران اسلامی در همایش و جشن پیروزی انقلاب حضور یابند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در 22 بهمن ثابت می کنند همچنان به اصول، ارزش ها، آرمان ها و هدفهای نظام و انقلاب پایبند هستند.
امام جمعه گناوه گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در عرصه های داخلی و خارجی دارد و نادیده گرفتن این دستاوردها ظلم به نظام و شجره طیبه انقلاب است.
رکنی حسینی افزود: خدماتی که در طول 40 سال از عمر انقلاب با وجود تحریم ها و تهدیدهای دشمن صورت گرفته گسترده و قابل تحسین است و نباید عده ای این نظام را با نظام ستمشاهی مقایسه کنند.
امام جمعه گناوه با اشاره به سفر استاندار بوشهر به گناوه در 12 بهمن با گلایه از انتشار برخی خبرها گفت: برخی رسانه ها نوشتند 'مشکل گناوه ته لنجی است و تولید نیست' بیان چنین مطالبی بی انصافی است.
وی با تاکید براینکه بحث ته لنجی یک مقوله است افزود: حل مشکل سرمایه گذارانی که در شهرک صنعتی بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه سرمایه گذاری کرده اند ضروری است.
رکنی حسینی گفت: در سفر استاندار بوشهر به گناوه مشکل 17 تولیدکننده واحدهای صنفی این شهرستان برطرف شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6047/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.