محمدرضا تابش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا از مردم دعوت کرد تا ضمن نمایش انسجام و همبستگی داخلی و تاکید دوباره بر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، مسئولیت سنگین حاکمیت را برای انجام صحیح وظایف و تحقق آرمان هایی که انقلاب بر مبنای آن شکل گرفت را گوشزد نمایند.
وی اضافه کرد: دهه فجر یادآور آگاهی، ایثار و ظلم ستیزی مردم ایران و فریادگر حق طلبی و آرمان گرایی یک ملت است که با رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) در 22 بهمن ماه 1357 به ثمر نشست و همچون سدی مستحکم در برابر زیاده خواهی مستکبرین و بدخواهان ایستاده است.
تابش با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و همه شهدا و علما و مجاهدان راه انقلاب اظهار داشت: ایران پس از گذشت حدود چهار دهه از انقلاب، به دستاوردهای بزرگ و پیشرفت های شگرفی در بخش های مختلف نائل شده است و خود را به یک قدرت منطقه ای تبدیل کرده و در علوم مختلف نیز در جهان مطرح گردیده است.
نماینده مردم اردکان همچنین با اشاره به مشکلات کشور و تنگناهای معیشتی و بیکاری و تبعیض در جامعه، عنوان داشت: باید قدردان حضور مردم در عرصه های مختلف و بزنگاه های سرنوشت ساز بود و صدای اعتراض آنان را، هم شنید و هم گامی عملی در جهت رفع مشکلات و تحقق خواست ها و مطالبات آنان برداشت که در این صورت است که پاسداشت حضور مردم انجام می شود.
راهپیمایی 22 بهمن در 80 نقطه استان یزد برگزار می شود.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.