به گزارش ایرنا، هادی تمهیدی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پاکدشت گفت: امام راحل با مدیریت اسلامی، فقاهت و داشتن بینش سیاسی و دینی، مسیر را برای مردم روشن کرد و مردم را به سمت رستگاری و رهایی از یوغ استکبار راهنمایی کرد.
وی افزود: امام راحل انقلابی را شکل داد که بسیاری از تحلیل گران سیاسی را متحیر و رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون ساخت.
تمهیدی از حضور مردم در صحنه به عنوان یکی دیگر از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: مردم ایران با حمایت از امام راحل در برابر تمام سختی ها ، شکنجه ها و استبداد حاکم بر جامعه ایستادگی کردند و زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را با پیروزی انقلاب فراهم کردند.
وی تأکید کرد: امروز نیز جامعه اسلامی با تکیه بر وحدت و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و با حضور همه جانبه در صحنه ، از ارزش هایی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده حراست می کنند.
فرماندار پاکدشت با اشاره به تلاش های دولت در رفع محرومیت ها و کمبودهای این شهرستان گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان نظام، رفع مشکل بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی پایدار در جامعه است، تلاشی که باعث شده تا نرخ بیکاری در پاکدشت به 5 درصد کاهش یابد.
وی گفت: اجرای طرح‌های اشتغال مانند طرح کارورزی، تکاپو، اشتغال عشایر و روستاییان از طرح‌های متنوعی است که با همکاری مسئولان ادارات در حال انجام است و می تواند ریشه بی کاری در شهرستان پاکدشت را بخشکاند.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.