فرماندار املش گفت: مابه دنبال اجرای طرحها و ایده های جدید با مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشورهای خارجی درشهرک صنعتی رانکوه هستیم.

به گزارش ایلنا از املش، فرماندار املش اظهار داشت : با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد های صنعتی ، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود .

یونس محمودی با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه شود.

فرماندار املش متذکر شد : با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که استان گیلان و شهرستان املش دارد ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی می باشد که در حال حاضر صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل ها برای رونق اقتصاد است.

وی یادآور شد: در شهرستان شرایط برای رونق این شهرک صنعتی مهیاست آنچه دغدغه ماست وجود مشکلات سیستماتیک و انتظارات متقاضیان است که تقاضا داریم هم استان و هم شرکت شهرکهای صنعتی به این مهم توجه داشته باشد .

فرماندار املش با بیان اینکه به دنبال اجرای طرحها و ایده های جدید با مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشورهای خارجی در این شهرک صنعتی هستیم، افزود: پیش بینی می شود با توجه به جدیت شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان و مدیر شهرک صنعتی رانکوه، تلاشها به زودی به منصه ظهور و بروز برسد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.