مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: نوآوری در صنعت، می تواند با ایجاد ورود روش های جدید به تولید نمود پیدا کند و واحدهای کوچک و متوسط باید از ظرفیت دانش بنیان استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید مصطفی موسوی در جلسه با صنعتگران و تولیدکنندگان استان که در سالن جلسات شرکت که به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شد، ضمن تبریک این روز، به تمام فعالان بخش صنعت اظهار داشت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، واحدهای کوچک و متوسط می توانند نقش مهم و غیر قابل انکار داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به مزیت های صنایع کوچک بیان داشت: صنایع کوچک و متوسط، می توانند به توزیع عادلانه درآمد و ثروت در جامعه و همچنین ارتقاء سطح بهره وری کیفیت و قدرت رقابتی کمک کنند.

موسوی تصریح کرد: صنایع تولیدی کوچک و متوسط، از یک سو تأمین کننده اصلی اشتغال، تحول و نوآوری و از سوی دیگر، این صنایع با صادرات قابل توجه خود، نقش مهمی در توسعه اقتصادی ایفا می کنند.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در مباحث زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی خاطرنشان کرد: هم اکنون 14 شهرک صنعتی به آشیانه آتش نشانی و 10 شهرک نیز به ماشین اطفاء حریق مجهز شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران افزود: در 4 سال گذشته 364 قرارداد با سرمایه گذاران جدید، در شهرک ها و نواحی صنعتی منعقد شده است.

موسوی ادامه داد: آموزش، یکی از حلقه های مفقوده بخش صنعت بوده که با تدابیر سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، این شرکت توانسته است برای 9857 نفر از مدیران واحدهای تولیدی، جلسات و کارگاه های آموزشی برگزار کند.

وی تأکید کرد: استفاده و آشنایی با آموزش، می تواند در جلوگیری از هزینه های سنگین در بخش تولید، کمک کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.