به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح عصر یکشنبه در بازدید از چند طرح اشتغالزا در شهرک صنعتی بهشهر افزود : سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری علاوه بر داشته های خود باید از تسهیلات لازم برخوردار شوند و به نوعی امنیت در این حوزه برایشان فراهم باشد و این یک امر مهم و ضروری است.
وی اظهار داشت : در سال جدید ، در راستای عمل به فرامین رهبری و در استمرار حرکت رو به رشد حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ، طرح رونق تولید و اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران با قوت دنبال می شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه منویات رهبری در راستای ایجاد اشتغال باید جدی گرفته شود ، گفت : راهکار مناسب برای این مهم ، تقویت و تحکیم فرصت های شغلی ایجاد شده و حمایت از سرمایه گذاران و ظرفیت های بخش خصوصی است.
فلاح با تاکید بر ضرورت پیگیری مستمر برای رفع موانع تولید از سوی دستگاههای متولی ، افزود : سال گذشته تاکید بر ایجاد اشتغال و طرح های کوچک و زودبازده بود که با قوت در مازندران دنبال و از همه فرصت ها، ظرفیت ها و امکانات استان برای پیگیری امور جاری و توسعه ای استان بهره گیری شد.
** ایجاد 52 هزار شغل در سال 95
استاندار مازندران گفت : سال گذشته بیش از 100 درصد تسهیلات بسته رونق تولید در مازندارن جذب و بالغ بر 52 هزار شغل در مازندران ایجاد شده است.
دولت تدبیر و امید بسته حمایتی حدود 63 هزار میلیارد ریالی رونق تولید را اوایل سال 95 مصوب کرد و سهم مازندران از این بسته چهار هزار و 700 میلیارد ریال بود که بیش از یکهزار واحد تولیدی را از خطر رکود و ورشکستگی نجات داد.
استاندار مازندران با تاکید بر در اولویت بودن طرح های بزرگ و مهمی که نیازمند وام های ضروری هستند؛ گفت : طرح های خوبی در سال های اخیر در استان مازندران اجرایی شد که باید با قوت ادامه یابند.
فرماندار بهشهر هم در این بازدید گفت : طرح های مهم و خوبی در سال گذشته و سال جاری در شهرستان بهشهر با هدف ایجاد اشتغال و تولید به بهره برداری رسیده است که در ادامه راه هم با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، نهایت اهتمام خود را راستای عملی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت.
سید خالق سجادی با به عنوان نمونه به فعالیت شرکت کربن کاسپین در شهرک صنعتی بهشهر به عنوان شرکت محوری و مادر نام برد و افزود : چنین صنایعی در ایجاد اشتغال و تولید در منطقه بسیار موثر هستند که امیدواریم با تزریق تسهیلات حدود 50 میلیارد ریالی در قالب طرح توسعه گامی برای رشد بیشتر این واحد و واحدها مشابه برداشته شود.
وی با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه ، گفت : تلاش داریم تا با ایجاد اشتغال و فعال کردن واحدهای تولیدی ، روح امید را در جامعه تقویت کرده و در مسیر بهبود وضعیت کشور گام برداریم.
شهرستان 168 هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.