فرماندار محموآباد از بهره برداری تصفیه خانه شهرک صنعتی این شهرستان تا پایان سال جاری خبرداد.

یحیی یوسف پور شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد گفت: طی بازدیدی که با حضور یزدانی معاون وزیر جهادکشاورزی و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور ، موسوی مدیرکل شهرک های صنعتی استان مازندران از شهرک صنعتی شهرستان محمودآباد صورت گرفت باتامین اعتبار ، تصفیه خانه این شهرک تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد :آسفالت و معابر باقی مانده شهرک، خرید ماشین آتش نشانی، طراحی ورودی شهرک از دیگر اقداماتی ست که تا پایان سال جاری انجام می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود: زمین های که در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت و نتوانستند شروع به کار کنند به زودی  این زمین ها باز پس گرفته خواهد شد ودر اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: 60 هکتار از زمین های خریداری شده با مساعدت معاون وزیرجهادکشاوری به شهرک صنعتی محمودآباد الحاق خواهد شد و فرصت برای سرمایه گذاران فراهم می شود.

یوسف پور با بیان اینکه به زودی سندهای تفکیکی سرمایه گذاران شهرک صنعتی محمودآباد صادر خواهد شد ، گفت: متولیان امر به جهت تشویق وترغیب سرمایه گذاران شرایط خرید اراضی شهرک را فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال نامگذاری شده ، از آغاز تلاش ها و فعالیت های  بسیاری برای ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان در شهرک صنعتی محمودآباد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری وسیاست های دولت تدبیر وامید صورت گرفته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.