به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمدرضا نعمت‌زاده عصر امروز در شهرک صنعتی و واحد صنعتی حلاوت اظهار داشت: استان مازندران دارای امکانات زیادی در زمینه توسعه صنعت و تجارت دارد که میزان اشتغال را افزایش دهیم.

وی افزود: اشتغال خوب نیاز به سرمایه‌گذاری دارد که دولت در همه زمینه‌ها از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند که در این زمینه بسته‌های رونق اقتصادی بسیار موثر بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با بازدیدهای به عمل آمده سازمان صنعت،معدن تجارت بسیار خوب عمل کرد و از عملکرد آنان راضی هستیم که باید دیگر دستگاه‌ها نیز به امر تولید و اشتغال کمک کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال گفت: اقتصاد مقاومتی رویکردی مهم است که سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای جز تولید نداشته باشند و مشکلات زمین، برق، محیط زیست و آب را به موقع حل کنیم.

نعمت‌زاده افزود: برای تولید و رونق در امر تولید برنامه‌هایی تقدیم به هیئت وزیران و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شد که به‌زودی ابلاغیه برنامه این برنامه تقدیم ستاد می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با ایجاد اشتغال جوانان جویای کار وارد چرخه اقتصاد می‌شوند که می‌توانیم گامی موثر در جهت رونق اقتصادی برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612964
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.