به گزارش خبرنگار ایرنا ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین عملیات اجرایی این شهرک صنعتی در جمع خبرنگاران گفت : عملیات اجرایی این شهرک با هدف تحقق شعار سال یعنی تولید و اشتغال آغاز شد تا محل خوبی برای سرمایه گذاری باشد.
محمدرضا نعمت زاده افزود : اشتیاق بسیار خوبی در استان مازندران برای سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارج از استان وجود دارد که امیدواریم با تشویق آنان برای این امر برای افزایش اشتغال، کاهش بیکاری و رونق تولید که دغدغه رهبری و شعار سال است تلاش شود.
وی گقت : صنعت، معدن و تجارت، کمک کار سرمایه گذاران است و امیدواریم همه دستگاههای دولتی دیگر هم کمک کار تولید و اشتغال باشند و برای رفع معضل بیکاری که دغدغه مهم رهبری است همه افراد و مسئولان تلاش کنند.
به گزارش ایرنا،عملیات اجرایی بزرگ ترین شهرک صنعتی شرق مازندران در بهشهر با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال اجرایی شد.
بر اساس آمار اعلام شده مساحت این شهرک صنعتی بیش از هزارهکتار است که با اجرایی شدن آن برای 1000 نفر ایجاد اشتغال می شود.
مزیت این شهرک صنعتی در شرق مازندران، نزدیکی به بندرامیرآباد، فرودگاه و استقرار زیرساخت های مورد نیاز در نزدیکی این اراضی است.
در سفر امروز رئیس جمهوری به استان مازندران 43 طرح عمرانی، زیربنایی، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و درمان، صنعتی و معدنی و ورزشی با اعتباری حدود 33 هزار میلیارد ریال در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع شد.
در شهرستان بهشهر با حضور رییس جمهور در بندرامیر آباد و شهرک صنعتی، بیش از ۱۳ پروژه با اعتبار کل 10 هزار میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی شد.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.