الیاس حضرتی در همایش حضور در رشت گفت: ما دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم و می‌گوییم کشور ما و ملت ایران شایستگی آن را دارند که از یک زندگی پاک و آبرومند و آسایش و امنیت برخوردار باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، الیاس حضرتی در همایش حضور که در رشت برگزار شد، اظهار داشت: کار بس خطیر، جدی و دشواری پیش رو داریم و علیرغم اینکه این چند روز مباحث و تبلیغات و ... باعث شد احدی از رقبا میدان را ترک کند و فرار را بر قرار ترجیح دهد اما همچنان مسائل سخت و پیچیده در مقابل ما است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نبرد سخت و دشواری پیش رو داریم، به همین علت امروز من کت خود را از تنم در آوردم و آستین‌ام را بالا زدم. حالا از شما مردم عزیز و غیور می‌خواهم همه کت خود را از تن در آورده و آستین خود را بالا بزنید.

وی با بیان اینکه همه باید جدی بوده و حرکت نماییم افزود: ما برای حفظ میهن و برای اعتلای کشور و برای دفاع از خون شهیدان و برای ادامه راه امام خوددر دفاع از مملکت جدی هستیم .

حضرتی گفت: همانطور که مردم ما در زمان جنگ یا در محاصره اقتصادی و یا در فشارهای بین المللی ایستادگی کردند و دنیا در مقابل مقاومت ملت سر تعظیم فرود آورد و تسلیم شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ما امروز با یک روش های پیچیده روبرو هستیم که پیش از این بارها ویژگی های طرف مقابل را گفته ام.

وی با تاکید بر اینکه ما چهارسال اداره کشور را به دست شخصیتی دادیم که کارنامه درخشانی دارد اظهار داشت: دولت یازدهم توانسته سیم خارداری را که دور ایران کشیده شده بود از میان بردارد و کشور را از ذلت، محدودیت و مشکلاتی که در رفت و امدها برایش ایجاد شده بود نجات دهد.

حضرتی یادآور شد: ما اگر نفتی می‌فروختیم که نمی‌توانستیم و مجبور بودیم حمل چمدانی داشته باشیم و در مسیر و ریل درست خودش قراردهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما دنبال جنگ با کسی نیستیم و می گوییم کشور ما ملت ایران شایستگی آن را دارند که از یک زندگی پاک و آبرومند و آسایش و امنیت برخوردار باشند

وی خاطرنشان کرد: در دورانی که بنده ، نصرتی راد، نوبخت و رمضان پور نماینده بودیم بیشتر از همه ما محمد محمودیان کار انجام داد و این گلایه را دارم و فقط می گویم که این انصاف نبود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.