به گزارش ایرنا، محمود صادقی عصر یکشنبه در جمع حقوقدانان حامی دکتر روحانی در کرج، افزود: زمانی کسی باور نمی کرد بتوانیم به تورم یک رقمی برسیم، اما دولت تدبیر و امید با پشتوانه مردم و با تلاش شبانه روزی توانست نرخ تورم را از 39 درصد به تک رقمی برساند. وی خاطرنشان کرد: دولت در بخش های مختلف بسیارخوب عمل کرده است، اما به خاطر تبلیغات مسموم که به خصوص از سوی صدا و سیما می شود و تکنیک جنگ روانی علیه دولت، آنچنان که باید و شاید این خدمات دولت دید نشده است.
وی اضافه کرد: در گازرسانی به روستاها به پوشش 91 درصدی رسیدیم که بیش از 30 درصد از این گازرسانی در زمان دولت یازدهم صورت گرفته است، در سال 84 در دوران پایانی دولت خاتمی برداشت ایران از ذخایر مشترک با قطر در حوزه پارس جنوبی به حد برابر رسیده بود در سال که روحانی دولت را تحویل گرفت، برداشت ما به نصف قطر رسید و در سال 95 دوباره برابر شدیم و در سال 96 با بهره برداری از دو فاز جنوبی میزان برداشت ما از قطر بیشتر شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رقبای روحانی به خوبی می دانند که دولت روحانی ادامه پیدا می کند، اما با این ترفندها، دروغ ها و تهمت هایشان می خواهند دولت با رای کمتری پیروز شود، تا یک دولت ضعیف تر از قدرت چانه زنی کمتری برخوردار شود، اما ملت ایران با رای به روحانی بار دیگر دولت تدبیر و امید را تکرار خواهند کرد.
صادقی اظهار داشت: انتظار ما از دولت بعدی روحانی نیز این است که عیار اصلاح طلبی را در بدنه دولت خود افزایش دهد. به عنوان نمایندگان مجلس عزم خود را برای این موضوع جزم کرده ایم، دولت روحانی تلاش کرد تا اصلاح طلبان بیشتری را وارد بدنه خود بکند، اما به دلیل فشارهای بیرونی نتوانست.
این نماینده مجلس همچنین گفت: دولت دارای کمبودهایی است و هر چقدر اصلاح طلبی در بدنه دولت ضعیف تر باشد، آن قسمت عملکرد دولت ضعیف تر است.
وی ادامه داد: امیدواریم در دولت آینده روحانی شایستگانی مانند فرجی دانا عهده دار مسئولیت در دولت باشند.
نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در سال 92 کشور از یک ورطه هولناک با انتخاب و رای مردم رهایی پیدا کرد و دولت با ظرفیتی که داشت توانست مساله هسته ای که به موضوع اصلی مناظرات کاندیداها تبدیل شده بود را حل تا هم چرخ سانتریفیوژ و هم چرخ اقتصاد کشور بچرخد.
وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی دولت مساله هسته ای به شکلی عزتمندانه حل شد، در شرایطی که راه تنفس بر ما بسته شده بود، دولت با اراده مردم توانست این پرونده پیچیده را از آب و گل بیرون بیاورد و به پشتوانه مردم این توافق به سرانجام رسید و امروز می بینیم که درست است که همچنان تورم و افزایش قیمت ها را داریم اما در عرصه هایی چون اقتصادی ثبات داریم و دیگر با یک خواب و بیدار شدن شاهد افزایش چند برایری قیمت ها نیستیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی هیج شرکت بیمه ای کشتی های ایرانی را از ترس عواقب تحریم بیمه نمی کرد، اما امروز شاهد افزایش موج تمایلات برای سرمایه گذاری و ارتباط با ایران در سراسر جهان هستیم.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.