لطف اله آجودانی پنجشنبه شب در ستاد حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در بابل بیان کرد: ملت ایران در29 اردیبهشت جاری ثابت می کنند که خواهان حاکمیت قانون، خرد، عدالت و آزادی هستند.
وی افزود: مردم دیگر اجازه نخواهند داد قانون گریزان و قانون ستیزان دوباره برسر قدرت بیایند که این امر زمینه افول را در کشور فراهم می کند.
وی اظهارداشت: اگر در یک زمانی تمدن اسلامی در جهان می درخشید این امر مرهون عقلانیت و خرد ورزی ایرانیان بوده است.
وی افزود: جامعه ایرانی زمانی در مسیر پیشرفت قرار گرفت که در سایه عقلانیت حرکت کرد در غیر این صورت تحجر و انسداد فکری در کشور حاکم بوده است و این عوامل زوال اندیشه در تاریخ ایران زمین به یادگار گذاشته است.
وی اظهارداشت: در دوران قاجار و مشروطه تحرکاتی در مسیر خردورزی شکل گرفته است اما بعد از انقلاب اسلامی با حضور بزرگان اصلاحات و عقلانیت این مسیر شتاب بیشتری گرفته است.
وی ادامه داد: روحانی نوید بخش احیای عقلانیت در جامعه ایرانی است و ایران به این شخصیت نیاز دارد چون ایرانی تشنه عقلانیت و خردورزی است.
وی گفت: زمانیکه دولت تدبیر و امید در سال 92 کارش را آغاز کرد کشور 700 هزار میلیارد تومان بدهی داشته است و رکود و تورم موجود کشور را همگان می دانند در چه جایگاهی بوده است.
وی اظهار داشت: کشور ایران برای رسیدن به بلوغ اعتدال فاصله دارد و نباید در این مسیر توقف کنیم بلکه با حضور گسترده در پای صندوق های رای اجازه دهیم درخت اصلاحات و اعتدال در یک پروسه زمانی به بار بنشیند و مردم از میوه شیرین آن بهره مند شوند.
آجودانی در ادامه گفت: یکی از منحط ترین جریان سیاسی تاریخ ایران ، پوپولیست موجود است ، جریانی که با عوام فریبی و دروغ کسانیکه جزء چهاردرصد محسوب می شوند اما وانمود می کنند که جزء 96 درصدی هستند.
وی افزود: این افراد به شعور و فهم مردم توهین می کنند کسانیکه 40 هزار میلیارد بدهی در شهرداری دارند وتوانایی پرداخت آن را دارند اما ادعا می کنند درآمد کشور را می خواهند دو و نیم برابر کنند.
این فعال سیاسی اظهارداشت: نیاز به روحانی نیاز به حقیقت است و مردم در 29 اردیبهشت باید اراده خود را برای حاکمیت اصلاحات و اعتدال به صندوق بیاندازند.
خبرنگار: فریبرز سیفی**تنظیم کننده :سید محسن حسن نیا
/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.