به گزارش خبرنگار ایرنا، یدالله طاهرنژاد چهارشنبه شب در ستاد تبلیغات انتخاباتی جوانان حجت الاسلام حسن روحانی در رشت افزود: تولید نفت ما در دولت دهم به 400 هزار بشکه رسیده بود اما چون کسی نفت ما را نمی خرید، مجبور به بستن قراداد با چین شدیم.
وی به روند کاهش تولید نفت از 4.2 میلیون بشکه در دولت اصلاحات به 2.6 میلیون بشکه در پایان دولت دهم اشاره و بیان کرد: ما به روزی رسیده بودیم که 70 شناور اوراقی جهان را به قیمت گزاف در خلیج فارس پارک کرده بودیم و در آن نفت خام نگه می داشتیم چراکه کسی نفت ما را نمی خرید.
وی تصریح کرد: برجام، این حقارت را به عزت ملت ایران تبدیل کرد.
طاهر نژاد در بخش دیگری از سخنانش، با بیان اینکه انتخاب ارزشمندترین ودیعه ای است که خداوند به انسان عطا کرده، گفت: در سال 92 ، مسیر خشونت گری، دروغ گویی و هوچی گری را به مسیر عقلانیت و خردورزی برگرداندیم.
وی تشریح کرد: روحانی در حوزه های مختلفی از جمله دیپلماتیک، امنیتی و سیاسی دارای خرد و تجربه کافی بود و نشان داد که چهار سال قبل، انتخاب درستی انجام شده است.
طاهرنژاد با بیان اینکه روحانی طناب را از پای ملت باز کرد، خاطرنشان کرد: برجام آنچه باید می کرد، کرد؛ شاید در تاریخ ایران برجسته تر از ملی شدن نفت، بازشدن طناب اسارت تحریم از پای اقتصاد و عقلانیت است.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی افزود: اکنون تولید نفت ما به بیش از سه میلیون بشکه رسیده که افزون بر دو میلیون بشکه آن صادر می شود.
وی یکی دیگر از دستاوردهای دولت تدبیر و امید را در حوزه نفتی، برداشت برابر با کشور قطر بعد از 20 سال عنوان و اضافه کرد: برای اولین بار اکنون با این کشور با جمعیتی اندک، برداشت برابر داریم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.