به گزارش خبرنگار ایرنا ، در آئین های افتتاح این دفاتر در شهرهای نوشهر ، چالوس و عباس آباد اقشار مختلف مردم این شهرستان ها حضور داشتند.
مسئولان ستادهای شهرستانی این دفاتر با تاکید بر حضور یکپارچه مردم در این دوره از انتخابات اعلام کردند که دولت آینده روحانی همانند گذشته بدون افراط و تفریط و در جهت حل مشکلات جامعه گام برخواهد داشت.
رئیس سازمان بهزیستی کشور هم در آئین گشایش ستاد انتخاباتی روحانی در عباس اباد گفت که ملت ایران اسلامی بار دیگر به تفکر و گفتمان عقلانیت ، تدبیرو امید رای خواهند داد.
انوشیروان محسنی افزود :‌ این ملت هنوز مشکلاتی که دولت های نهم و دهم در کشور به یادگار گذاشته هنوز از یاد نبرده اند و به یقین می دانم این دوره هوشیارانه تر از سال 92 در پای صندوق های اخذ رای حضور می یابند و به دولت تدبیر و امید رای اعتماد خواهند داد.
در حال حاضر دفاتر ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی در تمامی شهرستان های غرب استان مازندران دایر شده است.
علاو بر این، دفتر تبلیغاتی سیدابراهیم رئیسی یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در برخی از شهرهای غرب استان مازندران دایر شد ولی تاکنون دفاتر تبلیغاتی چهار نامزد دیگر انتخابات قالیباف ، هاشمی طبا ، جهانگیری و میرسلیم هنوز در این منطقه دایر نشده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت همزمان برگزار می شود.
شهرستان های نوشهر ، چالوس و عباس آباد با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در غرب استان مازندران قرار دارند.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی
7078 /1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.