این روزها و در بحبوحه داغ شدن تنور انتخابات، برخی از طرفداران نامزدهای انتخاباتی با نشر اکاذیب و حتی انتشار آنچه نباید به زبان رانده شود، سعی در تخریب نامزد انتخاباتی جریان مقابل قبل از طرفداری از نامزد مورد نظر خود را دارند که البته این امر تبعاتی را نیز به دنبال خواهد داشت.
هرچند همگان بر این مهم اشراف دارند که بیگانگان همواره و در ادوار مختلف اتفاقات ریز و درشت کشورمان را به دلیل حساسیت و جایگاه ایران اسلامی که به رغم وجود ملت صاحب فهم، کمالات و شعور است، مورد رصد قرار داده و می دهند اما همچنان در شبکه های مجازی و فضای واقع، اقدام به نشر اکاذیب و انتشار مسائلی که نه تنها دردی از کشور دوا نمی کند بلکه زخمی بر زخم های این آب و خاک می افزاید، می کنند.
این در حالی است که شبکه های رسانه ای بیگانه با برنامه ریزی کاملا هدفمند همچون گذشته کمر همت را برای وارد آوردن ضربه به این آب و خاک بسته اند و البته در این راستا که منفعت آنهاست، هزینه های هنگفتی کرده اند.
با این نگاه و رویکرد پر واضح است، توهین، تحقیر و تخریب ناجوانمردانه نامزد حزب مقابل به منظور صرف رسیدن به پیروزی نه تنها منفور است بلکه می تواند صدمات جبران ناپذیری را به بدنه نظام وارد کند که البته هیچ فرد متعهد ایرانی این امر را نمی پذیرد که خون هزاران جوان این مرز و بوم با اندکی غفلت پایمال و نادیده گرفته شود.
ملت فهیم ایران نیز در این عرصه همواره ثابت کرده اند برای انتخاب، چشم به دهان تخریب گران ندارند و تبلیغات سوء نمی تواند آنها را از مسیر اصلی که همان انتخاب نامزد اصلح است دور کند بلکه این مردم نشان داده اند به فرمان رهبری آزاده در خط مقدم دفاع از این آب و خاک همواره ایستاده اند و فردی را انتخاب خواهند کرد که علاوه بر کارآمدی، ولایت مدار و ولایت پذیر نیز باشد.
به امید ایرانی آباد
** خبرنگار ایرنا در کرمان
**انتشار دهنده: فاطمه نوری جهانگرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.