به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، سید عیسی مهدوی در همایش مشارکت انتخاباتی کارگران تالش در سالن کوثر فرمانداری این شهرستان افزود: باید با توجه به قداست رای مردم در ایران اسلامی تلاش کنیم امانتدار خوبی برای آرا مردم باشیم و ایجاد نشاط و امید در جامعه در آستانه انتخابات حائز اهمیت است.
وی بیان کرد: رفع مشکلات و دغدغه های واحدهای کارگری و تولیدی امری ضروری است و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان تالش در خدمت تولید قرار گرفته اند.
وی اظهار کرد: گرامیداشت نیروی کار به عنوان سرمایه اصلی تولید و اشتغال، جهاد مقدس است و برای رفع دغدغه های فکری کارگران از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.
مهدوی افزود: مردم دارای نقش برجسته‌ای در تبلیغات و بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات هستند و امیدواریم با ظرافت عمل و انجام وظایف قانونی، حضور پرشور ملت را در انتخابات شاهد باشیم.
او تأکید کرد: با توجه به گستردگی فضای مجازی و انتشار سریع اخبار در آن، انتخابات باید با رعایت کامل قوانین و اصل بی طرفی برگزار شود و انتخابات پیش رو، بزرگترین و پر حجم ترین انتخابات از آغاز انقلاب اسلامی خواهد بود.
سید جلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش نیز در این همایش گفت: فرصت انتخاب از برکات نظام اسلامی است تا مردم قدرت خود را به نمایش گذاشته و برای شهر و کشور خود تصمیم بگیرند.
وی انتخابات را نمایش قدرت و پشتوانه مردمی نظام اسلامی و شرکت در انتخابات را وظیفه تمام اقشار مردم دانست و گفت: باید اقتدار نظام و کشور خود را در انتخابات پیش رو به نمایش بگذاریم.
شهرستان تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب گیلان قرار دارد و 96 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7106 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.