به گزارش ایرنا حسن ابراهیمی روز دوشنبه در پنجمین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر افزود:در راستای تحقق رهنمودهای رهبری برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی همه آحاد جامعه تکلیف دارند.
وی یادآورشد: انتخابات تنها فرصتی است که آحاد ملت افزون بر حق مشارکت به صورت یکسان نیز دارای یک رای هستند و تنها جایی هم هست که وکالت پذیر نیست و افراد در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.
مشاور و مدیرکل دفتر استاندار بوشهر افزود:رسالت ما فراهم کردن ساز و کار ، آسان سازی ،ابزار و شرایط قانونی برای حضور اقشار مختلف در انتخابات است و این مهم باید به گونه ای انجام شود که شائبه تبلیغات له یا علیه جریان سیاسی یا فرد خاصی را برای افکار عمومی متبادر نکند.
ابراهیمی گفت: باتوجه به تعدد نام نویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی و تنوع تبلیغات ، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات با مشارکت سایر کمیته ها برای تبیین ضوابط و شرایط تبلیغات تمهیدات لازم را فراهم خواهد کرد تا افراد بواسطه جهل نبست به قانون رفتاری مغایر با قوانین انجام ندهند.
وی تصریح کرد: ظرفیت رسانه ای استان بوشهر بستر لازم برای اطلاع رسانی را فراهم کرده است برهمین اساس متولیان ستاد انتخابات تلاش می کنند تا مردم با آسودگی ، آرامش کامل و دقت نظر در این عرصه شرکت کنند.
ابراهیمی با اشاره به نقش رقابتی و جدی شدن انتخابات در مشارکت بیشتر مردم گفت: در دایره نظام و انقلاب هرکسی را مردم برگزینند برای ما اصل است و از آرای آنها صیانت خواهیم کرد.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد:گرم شدن تنور انتخابات باعث تلطیف فضای عمومی جامعه می شود و با تعلق خاطر مردم نسبت به نظام تلاش خواهند کرد بر عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی نیز بیفزایند.
وی گفت: در میزگردهای انتخاباتی توسط اعضای کمیته اطلاع رسانی باید از کارشناسانی استفاده شود که در چارچوب قوانین انتخاباتی به تبیین موضاعات بپردازند و از افراط یا تفریط یک جریان سیاسی خاص پرهیز کنند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.