سید محمد احمدی روز یکشنبه در گردهمایی توجیهی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر لاهیجان افزود: همه دنیا نگاهشان به رخداد مهم 29 اردیبهشت ماه است تا ببینند که آیا این انتخابات بصورت حداکثری برگزار می شود و یا شرکت مردم در آن کمرنگ است تا تبلیغات منفی برعلیه حضور مردم ادامه دهند.
وی خطاب به نامزدها افزود: همه نامزدها باید بدانند که انتخاب شدن در الویت دوم قرار دارد و الویت اول برای کشور ما حفظ نظام جمهوری اسلامی و بقای آن است و امروز ما اینجا جمع شده ایم تا وظایف قانونی هم را به همدیگر منتقل و گوشزد کنیم .
وی اظهارداشت: باید همه سعی کنیم در فضای صمیمی و اخلاقی روند انتخابات پیش برود تا مردم به نتیجه انتخابات راضی باشند.
وی خاطرنشان کرد: استفاده کاندیداهای از احساسات قومیتی و هر نوع تهدید و تطمیع و فریب و راه اندازی هرنوع اردوکشی و کارناوال انتخاباتی ممنوع است .
وی از نامزدها خواست حدود قانون را رعایت کنند و بالاتر از اختیارات خود وعده ندهند .
رییس ستاد انتخابات شهرستان لاهیجان یادآورشد: همه باید با اعتماد و کمک به هم انتخابات این دوره را بدون هیچ شائبه ای برای مردم و نامزدها برگزاری کنیم.
فرماندار لاهیچان گفت: دستگاه اجرایی با همکاری دستگاه قضایی شهرستان و با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی با هر نوع تخلفی بدون ملاحظه افراد برخورد خواهند کرد.
احمدی افزود: 52 صندوق اخذ رای در شهر لاهیجان و 128 صندوق در بخش مرکزی ، هفت صندوق در شهر رودبنه و 56 صندوق نیز در بخش رودبنه آماده جمع آوری آرای مردم در روز 29 اردیبهشت ماه هستند.
در این جلسه دادستان شهرستان لاهیجان و رییس دادگستری شهرستان لاهیجان نیز تذکراتی ارایه دادند.
شهرستان لاهیجان بر اساس آخرین سرشماری 167هزار و 544نفر جمعیت دارد که حدود 133هزار نفر آنها می توانند در این دوره از انتخابات رای دهند.
این شهرستان از یک بخش مرکزی به مرکزیت شهر لاهیجان و بخش رودبنه به مرکزیت شهر رودبنه تشکیل شده است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.