معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: سیاستگذاری و صدور مجوز دوره پیش دبستانی از وظایف و ماموریت‌های وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست مشترک ویژه پیش دبستانی اداره کل آموزش وپرورش و اداره کل بهزیستی استان گیلان،سیروس محمدی ، با اشاره به مفاد سند تحول بنیادین در امر آموزش و پرورش و نیز با تفویض اختیارات واگذار شده از سوی وزارت متبوع به استان خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر اداره‌کل بهزیستی با اداره کل آموزش وپرورش استان در اجرای قانون جدید تاسیس و اداره مراکز و مدارس غیردولتی شد.
  وی با تاکید به اینکه سیاستگذاری و صدور مجوز دوره پیش دبستانی از وظایف و ماموریت‌های وزارت آموزش وپرورش است لذا جهت سهولت دسترسی به سامانه ستاد و اهمیت سنجش دوره پیش دبستانی جهت ثبت نام پایه اول اخذ مجوز هرگونه فعالیت پیش دبستانی را از اداره کل آموزش و پرورش ضروری است.

رضا جعفری معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی با تاکید به ضرورت عمل برتابع قانون و بخشنامه‌های دستگاه متبوع و نگاه مثبت به همکاری بین دو دستگاه  (آموزش وپرورش و بهزیستی ) بر پیگیری نحوه اجرایی کردن قانون تاسیس و اداره مراکز آموزش وپرورش مورخ 14 آذر 95  مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.