به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، سرهنگ صفر عبدالوند امشب در دیدار با رئیس دادگستری پلدختر، جانشین و روسای پاسگاه‌های انتظامی شهرستان پلدختر بر همکاری و تعامل تنگاتنگ نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی با دادگستری تأکید کرد و اظهار داشت: امسال در ایام نوروز میزان جرائم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش یافت.

وی افزود: امسال در ایام نوروز شاهد کاهش هشت درصدی تصادفات جرحی و افزایش 100 درصدی فوتی در سطح شهرستان بودیم.

فرمانده انتظامی پلدختر تأمین امنیت برای آحاد جامعه را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در جهت ایجاد امنیت به مثابه قطعات یک پازل هستند و ارتباط مستمری که بین این دو نهاد وجود دارد سبب موفقیت‌های چشمگیری در حوزه تأمین امنیت و پیشگیری از وقوع جرم شده است.

بیژن سوری رئیس دادگستری پلدختر نیز در این دیدار  گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی به صورت مکمل با اهداف مشترک تضمین کننده امنیت جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است تصریح کرد: دستگاه قضا از نیروی انتظامی حمایت می‌کند و باید بین این دو دستگاه در راستای ایجاد امنیت و جلب رضایت شهروندان تعامل وجود داشته باشد.

رئیس دادگستری پلدختر با بیان اینکه تعامل دو نهاد انتظامی و قضایی و گسترش این امر سبب تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و کاهش جرم در سطح این شهرستان می‌شود، بیان کرد: ایجاد امنیت در شهرستان وبرپایی عدالت از مطالبات به حق مردم است و تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی سبب اجرای عدالت و امنیت در جامعه می‌شود.

وی بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین این دو دستگاه تأکید کرد و اظهارداشت: مجموعه دو نهاد انتظامی و قضایی سبب حفظ ارکان نظام و امنیت در جامعه می‌شود.

سوری ضمن  تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان پلدختر افزود: فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر در دو مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی و تعطیلات نوروز 96 عملکرد خوبی داشته است و امنیت مطلوبی برای مسافران در شهرستان ایجاد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612304
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.